2008/05/13

Branded Wallet, Purse And Hand Bag

Kepada Semua,

Sesiapa ingin membeli Hand Bag, Purse dan Wallet kepada orang-orang tersayang dan diri sendiri boleh e-mail kepada Aq.

Harga seperti berikut;

Aigner Trifold Purse = RM 400

Aigner Wallet = RM 350

Calvin Klein Passcase Wallet = RM 350

Coach Bleeker Shoulder Bag = RM 750

Coach Hampton Leather Round Hobo = RM 750

Coach Soho Medium Hobo White = RM 850

Coach Wristlet = RM 350 (Each)

p/s: Sementara stok masih ada.

8 ulasan:

ف wildchild ۞ berkata...

wow..........

abeming berkata...

astaga mok jenab...mahalnya zid...baki bersih gaji bulanan aku pun xcukup nak beli yg paling murah dalam gambar tu...huhuhu...

Princess Liyana berkata...

Bro, mahalnye?Takde diskaun ke?
Takde duit maa nak beli. Harganya boleh bli berpuluh2 blaus.uhuhu. Dan 2-4 perfume yg mahal. hehe:P

Sejak bile jadi ejen jual ni?

President berkata...

hehehe....good...good...ada perkembangan encik yazid ni...

Yazid Husain berkata...

to fa
is ori ok. its not handbag its coach

to abeming
seperti di atas

to pricess liyana
he he he. belum mampu nak beli cuma mampu jual he he he

to president
he he he.

tz berkata...

aku pkai beg warehouse sale aje..

Yazid Husain berkata...

he he he. kira murah ini. coach tu

emphbone berkata...

peh CK passcase wallet tu macam charer jer kalau aku pakai..
huhu xde diskaun ke ekekek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails