2008/02/07

Tag, Tig, Tag

Virus tag muncul lagi, kali Aq meperolehinya dari Muin. Syaratnya mudah dengan dikehendaki menepek nampal link kepada site-site favourite anda dengan syarat perlu mengikuti syarat-syarat yang ditetapkan ini:

1. MUST be clean. No X-rated sites.
2. Only FIVE links.
3. MUST tell 5 people.
4. A link back to the person who tagged you ;)
5. An active link plz

Site Kesukaan Pertama: Nuruloveme (Conteng-Conteng)
Aq menulis blog sekitar tahun 2005 masa itu Aq mengunakan FS Blog. Akan tetapi FS Blog tidak semesra Blogger maka Aq berubah ke dunia Blogger pada sekitar tahun 2006 kerana Aq membaca blognya sungguh menarik perhatian Aq. Isi cerita kehidupannya sungguh lucu kerana terpikat entri Tragedi Diesel yang mampu membaut Aq tergelak di hadapan komputer sorang-sorang. Memang penulisan Aq sangat kagum sehingga Aq menjadikan sumber impirasi terhadap Blogger dan lahirnya Bebelan Anak Tukang Jahit

Site Kesukaan Kedua: TV Smith's Dua Sen
Merupakan Blogzine kiranya bahasa yang kita faham adalah blog dan majalah. Dan dikatakan majalah blog pertama di Malaysia. Aq amat tertarik dengan teknik pengambaran dan entri-entri yang menarik mengenai Kuala Lumpur. Aq sangat terpikat dengan entri pasal Guide To Toilet Sex.

Site Kesukaan Ketiga: Saharil Conteng
Blog grafik yang sangat cun hasil buah tangannya. Mencerita keadaan sekeliling dengan menggunakan kaedah grafik, lukisan dan foto yang sangat cukup bernas ideanya. Grafiknya sangat sesuai dijadikan wallpaper di komputer masing-masing.

Site Kesukaan Keempat: Persetankan
Kolesi dan himpunan foto yang mempunyai jiwa suka menjerit. Setiap bulan pasti ada tema-tema yang menarik bagi meletak jiwa yang suka menjerit terhadap foto yang di tangkap. Sangat menarik Blog komuniti ini.

Site Kesukaan Kelima: ~Menempuh Arus Masa~
Merupakan antara Blog pertama yang diletakkan linknya di dalam Bebelan Anak Tukang Jahit. Satu ketika dulu Aq amat minat membacanya. Tapi kini...... mungkin sudah tinggal serumah dengan tuan rumahnya.

Sekian.

Mencari mangsa-magsa baru untuk menyebarkan. Senang kira Aq sebarkan kepada Ahli Teratak 42 iaitu;

Kucai
Fa
Geweng
Joe
Fit

4 ulasan:

abeming berkata...

...hmm virus tag merebak lagi...

Yazid Husain berkata...

merebak dan terus merebak....

edriaty berkata...

haha..virus tag..
da kne kt teratak 42.. =D

Yazid Husain berkata...

virus tag sudah merebak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails