2008/01/23

Saturday Project; Futsal With Murian 00

Berikut adalah siri ketiga aktiviti yang Aq terlibat selepas menjejaki Balai Cerap, UTM. Semasa Aq dan Joe di Balai Cerap, UTM mendapat SMS daripada Ngarip supaya kumpulkan orang untuk berfutsal. Lalu bergegas Joe untuk mengumpulkan orang akhirnya dapat kumpul 9 Murian 00 dan 3 budak luar.

Cadangannya berfutsal pada jam 10.00 p.m akan tetapi ditunda sehingga 1.00 a.m kerana tidak membuat tempahan awal untuk berfutsal. Kemudian kami semua ke Bukit Saujana untuk menonton EPL. Cadangannya bermain di Taman Pulai Utama, Skudai seperti alasan berpindah ke CT Sport Arena, City Plaza Hotel, JB. Akhirnya berjaya juga berfutsal seperti yang dijanjikan seperti bulan lepas, aktiviti berfutsal seperti ini akan dijalankan sebulan sekali. Walaupun kekurangan ahli, kesemuanya bermain dengan penuh semangat kesukanan dan bertenaga. Walaupun ada yang cedera kembali bersemangat bermain. Di CT Sport Arena ini layan sikit berfutsal kerana alunan R&B sering menemani kami terasa seperti sedang beirama samba.

Antara Murian 00 yang terlibat adalah John, Ngarip, Amir, Joe, Raja, Geweng, Akmal, Hasrol Nizam dan Aq. Kepada Murian 00 tidak kira gurl or boyz yang berada di JB boleh join berfutsal pada masa akan datang. Bukan berfutsal kalau ada yang bercadang hendak buat-buat makan, BBQ, dine dan pelbagai aktiviti sila jemput kami kerana kami akan meramaikan majlis anda semua.

p/s: Good work Joe, nice organizer. Next time lagi organizelah program-program macam ini di JB. Ko sememangnya layak untuk AJK Kecerian majalah sekolah. He he he.

7 ulasan:

Azhar Ahmad berkata...

Ahahahah, Aq pandai mian futsal ek... Saya nih kre patah kaki atau kaki bangku... Ahahahahha

Yazid Husain berkata...

Tak pandai sangat. asal boleh sepak je bola tu. he he he

Fairuz berkata...

hehe.. yazid banyak kali berjaya menampan sepakkan aku.

bagus joe!

edriaty berkata...

x aci...geng ngn muarian kt jb jek.
sian org kat KL nih..
aku plak lately asek busy ngn kije.
haih..kejelesan melanda... =(

Yazid Husain berkata...

to fa
Aq terkejut tengok kefitness ko tu. Dan akhir Aq pancit.

to edriaty
he he he. kitaorng sibuk juga tapi curi masa. aktiviti ini diadakan sebulan sekali. ini pun hasil cemerlang joe

- j o h a r i - berkata...

ok geng..
next month futsal akan berjalan seperti biasa..
aku nk ucapkan byk2 trma kasih la pada semua yg terbabit.
n sape2 lg yg ade kt jb, juz get ready for our next play k
dan yg jauh kalo nk join jemput2 la ye..penginapan di teratak 42 adalah percuma. cuma mkn ditanggung anda sendiri. man only

Yazid Husain berkata...

good work. ok next month berfutsal lagi. to JBrian meh meramikan aktiviti ini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails