2007/12/19

Hurting, Missing And Losing

Semua orang kehairanan dan bertanya kenapa tidak update? "En. Yazid..bile lg nak update blog nih??" (Kakok) "Aku kehairanan...Yazid x update blog...=(" (Sarmi). Sorry buat pemblog dan pembaca setia ada berapa sebab Aq tidak update, pertama Teratak 42 kehilangan nikmat internet free dan terputus hubungan dengan dunia luar kerana internet jiran sebelah tutup. Kedua, Aq baru kehilangan Tok Nah pada 6 Zulhijjah 1428H (Al-Fatihah). Ketiga, baru kehilangan budak-budak pratikal kerana dia orang sudah tamat tempoh pratikal. Keempat, kawan satu universiti Aq hendak notis 24 jam untuk berhenti kerja. Hiba :(

Sekadar Fast Trak

Ahad - setelah sampai di Teratak 42. Aq melihat Kucai kelihatan sungguh sugul. Dalam otak sudah bermain bahawa internet tiada dan Teratak 42 terputus dengan dunia luar. Memang tepat jangkaan Aq. Aduh baru hendak kejadian kemalangan di KM 142 Pagoh - Yong Peng. Kerana sebuah kenderaan ini menyebabkan kesesakan lalu lintas di PLUS dan menyebab dua insiden yang lain. Pertama Wira dan Waja dan insiden kedua menglibatkan Waja, Waja, MyVi dan Honda.
Isnin - Keadaan office kelihatan tegang kerana Propaganda Beruang sudah terkantoi dan kewujudan sudah diketahui, juga objective utama pernubuhan Propaganda Beruang dan modus operandinya. Keras.... Dan malam hari bermula acara membakar duit di CC untuk menglihat perkembangan blog dan e-mail.
Selasa hingga Khamis - Acara membakar duit pada sebelah malam.
Jumaat - Hiba kerana budak pratikal sudah tamat tempoh bertugas. Hiba :(
Sabtu - Kerja, kerja, kerja sempena Program Gerak Tumpu Zon Parit Sulong. Banyak kejadian aneh berlaku di Parit Sulong. Orang-orangnya pun aneh. Aq kira ada 5 orang aneh di Parit Sulong.


Pandangan Bandar Pengeram (Batu Pahat) daripada 1220 Katerina Hotel
Ahad-Aq mendapat berita pemergiaan Tok Nah (1921-2007). Al-Fatihah
Isnin hingga Selasa - Mengambil EL dan tidak berkerja lepak dengan sedara-mara.
Rabu - Lagu ini Aq curi dari Cik Payung. Lagu ini Aq tujukan kepada kawan satu universiti dan jangan ngangis ketika dengar lagu ini. He he he
"Selepas kau pergi,
tinggallah disini kusendiri
Ku merasakan sesuatu,
yang telah hilang di dalam hidupku"

La Luna


4 ulasan:

-fAiZiQ- berkata...

uhuhuhuh.... propaganda Beruang kt ofis?? Adakah aku terlepas sesuatu di ofis, aq?

Nanti ko citer kt aku rabu ni. aku naik ofis rabu ni. ok.

Yazid Husain berkata...

ko baca post aq bertajuk propaganda beruang.

edriaty berkata...

love La Luna damn much.

Yazid Husain berkata...

layan. like mocca

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails