2007/10/25

"Kerna Cinta Ini Yang Telah Ku Pilih"

"ku takkan pernah sesali yang terjadi
kerna cinta ini yang telah ku pilih
ku takkan pernah berharap kau kembali
kerna rasa cinta yang kurasakan telah mati"
cik payung

MMK- Minum, Makan, Kenyang
Sc 8 (Muarian 00') berbincang
Geweng: "Kuih ape?" Aq: "Kuih Angpow!" Kucai: "???" (blur) Fa: "He he he" Awek Geweng: "Kuih Kapit" Dalam hati Aq: "Kapit, Sarawak"

12 ulasan:

f a wildchild berkata...

"kuih angpaw sebab ade duit dalamnye" kata yazid..

Yazid berkata...

masa kecik atuk peperempuan cakap macam tu kat aq sampai ke tua aq masih percaya.

فيصل berkata...

aku tahu dulu dipanggil kuih rokok sebatang.... ala.. aku nak cakap.. tapi itu zaman gulung.. sakng ni die lipat empat plak... aku nak kata kuih sapu tangan atau kuih lipat empat.. tapi kang korang tak caya.. tu kuih kegemaran tu.. ish... ikut nafsu makan aku.. abih dah sebalang kuih tu malam tadi..

Yazid berkata...

patut lah batai semacam semalam

f a wildchild berkata...

semalam korang sume melantak kuih tu je.. nanti nak mintak fit bawak kat teratak 42 lah. hehe

STEFENO berkata...

Hi..saalam perkenalan. Dah ade awekz ; ) hehehe...

فيصل berkata...

yazid dan fa wildchild tiada awek...
sila stefeno.. sila..

Yazid berkata...

to stefeno
hi salam perkenalan.
selamat datang ke bebelan anak tukang jahit

to fa ya sod lam
awalnye menjawab salam perkenalan miss stefeno

f a wildchild berkata...

macam marah je encik yazid. hehe

Yazid berkata...

bukan marah, cuma stament kucai tu tak best...

فيصل berkata...

pembetulan statement.. en yazid masih single...

Yazid berkata...

tolong kucai jgn stament mcm tu... lagi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails