2007/10/26

Lorong Ter-Babas

"dadasd" adalah tajuk asal entri ini dan "asda" adalah contoh perkataan bagi tutorial kepada Syuk bagaimana nak menulis entri, upload gambar, upload video dan mengedit ke dalam Lorong Ter-Babas Blog. Oleh kerana, autosaved oleh admin Blogger maka hati Aq bersetuju untuk menulis entri dan meng-upload gambar mengenai Band Lorong Ter-Babas.

Update Pada Jam 4.01 AM
Hari ini Aq rasa dull dan boring mungkin kerana Aq terbiasa dengan aktiviti hiburan membuat hati rasa kosong senang kata jiwa rasa kosong. Lalu Aq mencari hiburan dengan mengikut Geweng jamming bersama Lorong Ter-Babas. Aq sekadar tukang amik gambar dan membuat lighting effect menggunakan lighter Kucai. Ha ha ha. Teringat Aq kat budak-budak
Kutu From Aussie (Kumpulan Anak Dara Tanjung). Dulu pun aq dengan KADT pun, tugas Aq sebagai tukang amik gambar. Jamming kali bertujuan untuk menyempurnakan dan memantapkan persembahan mereka di Teluk Danga besok. Mereka berlatih lagu Bencana nyanyian Search dikenali sebagai lucky song Lorong Ter-Babas.


Kalau ikut sejarah Aq mengenali Lorong Ter-Babas semasa mereka memasuki BOTB di Feistra 2007, UTM. Sejak Aq mengenai Lorong Ter-Babas, mereka telah beberapa menangi tempat pertama di BOTB anjuran beberapa kolej-kolej di sekitar UTM.
Kipas-Susah-Mati Bass, Vox, Solo
On Stage
Lembaga Hitam Head Bang!
Berdiri: (Dari Kiri) Kerk, Nuar, Syuk. Duduk: (Dari Kanan) Panjang, Geweng.

p/s: Kepada gadis diluar sana, kebanyakan ahli Lorong Ter-Babas masih bujang. Jika mahu info terkini mengenai band ini sila ke blog mereka http://lorongterbabas.blogspot.com/

p/s/s: Petang tadi tiba-tiba aq cuak fikir masa depan Aq, kerana hari semakin bertambah.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

perghh...mantap la gambar makhluk terbang tu...

Yazid Husain berkata...

ha ha ha teknik gambar tanpa flash. tapi sebenar dcam tak leh capture spee. ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

mmm.. aku pon kalo pkir pasal masa depan.. haru biru sat..

Yazid Husain berkata...

entah la sejak dua menjak aq asyik pikir perkara akan datang

Fairuz berkata...

itu maksudnye birthday ko dah tiba. hepi birthday yazid. semoga panjang umur dan murah rejeki :):)

semoga perjalanan hidup ko selama 23 tahun ini dapat memberi peluang dan menampakkan peluang kepada masa depan ko untuk lebih cerah :):)

Yazid Husain berkata...

thank for nice wishes!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails