2007/03/05

Invitation of The 1st Gala Reunion MRSM Muar

New info about The 1st Gala Reunion MRSM Muar - "Sepanjang Jalan Kenangan 2007" from [xmuar2000] Digest Number 580.

Assalamualaikum.

Rakan-rakan yang kami hormati sekelian. Dengan segala hormatnya, kami ingin menjemput rakan-rakan, bekas putera-puteri MRSM Muar, untuk menghadiri "the 1st Gala Reunion ex-MRSM Muar" pada hari Sabtu, 5hb Mei 2007, dari jam 10 pagi. Majlis ini adalah untuk mengenang jasa guru-guru kita yang telah membimbing kita sehingga kita menjadi manusia yang berguna kepada agama, bangsa dan negara. Disamping itu, kita dapat berjumpa kembali rakan-rakan kita, tak kira junior atau senior kita, mahupun rakan sebaya, dan bertukar-tukar pendapat serta business contact.

Sila hubungi kami seperti nombor di bawah untuk keterangan lanjut. Kami akan menghantar butiran lanjut dari masa ke semasa. Tolong hebah kan kepada rakan-rakan yang lain.

Terima kasih kerana keperhatinan anda dan masa yang terluang.

Salam Hormat
Nazlen Jabar
bp AJK Penyelaras Gala Reunion MRSM Muar
------------------------------------------------------------------------------------------------
Payment info; The 1st Gala Reunion MRSM Muar - "Sepanjang Jalan Kenangan 2007" from [xmuar2000] Digest Number 581

Assalamualaikum.

Kepada rakan-rakan bekas putera-puteri MRSM Muar yang amat kami hormati. Sekiranya rakan-rakan ingin menyertai the 1st Gala Reunion MRSM Muar - Sepanjang Jalan Kenangan, bolehlah membuat pembayaran ke mana-mana account AJK Penyelaras seperti yang tertera dibawah. Kami amat berterima kasih kerana kerjasama anda dan terima kasih banyak-banyak kami dahulukan.

Salam Hormat,
AJK PenyelarasGala Reunion MRSM Muar.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails