2010/07/19

Happy Birthday Cat :D

Jumaat yang lalu, Cat menyambut ulang tahun kelahirannya di Muo. Semoga panjang umur dan murah rezeki hendaknya. He he he. Majlis kecil-kecil. Seakdar acara potong kek. He he he. Aq tukang merakam kejadian dengan D40X dan Envrio GZ-MS95. Memang tidak menang tangan. He he he. Tengok Eshal sudah gigit jari bilalah Mummy siap potong ini. He he he.Kek Chocolate ini telah ditempah di SmashingLY! halal homemade cake and pastries. Memang menarik coraknya dan sedap pada harga berpatutkan. He he he. So sesiapa yang tinggal area Johor Bahru boleh tempah di SmashingLY! eh. Sesuai untuk pelbagai majlis. SmashingLY! bukan sahaja membuat kek akan tetapi engkau orang boleh tempah cupcake (masa Kitaorang khawin SmashingLY! cup cake blueberry memang lazat dijadikan hantaran), biskut dan pelbagai kek lagi. Sila kunjung SmashingLY!.
Telah menjadi kebiasaan Cat, memberi hadiah kepada Maknya hadiah ketika ulang tahun kelahirannya. He he he. Ini kek lobak dengan walnut disaluti dengan chess. Memang lazat. Tidak kurang juga kek chocolate memang lazat.
Selama tiga hari perut Aq penuh dengan kek. Lazat. Memang layan kek-kek ini. Sesiapa yang berminat boleh ketik SmashingLY!. Buat tempahan sekali.

p/s: komisen dah promote. he he he. gurau.

3 ulasan:

Ilyana berkata...

happy bday cat!!

Kek itu sgt yummy.. ;)

Yazid Husain berkata...

hehehe. thanks

smashingLY berkata...

hi yazid..very sweet of u promote kek akak..hehe tak sangka lak jumpa blogger hari tu..nice meeting u..ingat kek ingat akak!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails