2010/06/30

Travel: Padas White River Rafting

Kisah 5 tahun yang lalu, masa itu Aq tidak memiliki sebarang kelengkapan perakam foto. Zaman sebelum Aq memiliki Sony Cybershot DSC-40 dan Nikon D40X. Banyak peristiwa yang tidak dapat dirakam. Hu hu hu. Masa itulah zaman travel di sekitar kepulauan Borneo. Ha ha ha. Pengalaman rafting memang susah hendak lupa dan semalam Cikgu Amin taging foto ini dekat Facebook. Mampu membuat Aq tersenyum walaupun mulut Aq penuh dengan ulser. Mana tidaknya letak gambar kami di atas Keretapi Borneo Utara. Mula memang seronok selepas beberapa minit kami mula kepanasan di atas platform. Itulah semua hendak tunjuk macho. Ha ha ha.
Gambar di Padas White River tiada. Kerana masa itu kamera milik Riverbug kerosakan. Erm. Memang kurang bernasib baik. He he he. Hanya ada gambar di atas Keretapi borneo Utara. masing-masing dah macam kat Mumbai.

Kepada sesiapa ada teringin pengalaman rafting atau berakit boleh ketik di Riverbug. Dan medapat pengalaman menaiki Keretapi Borneo Utara boleh ketik Lembaga Pelancongan Sabah.

p/s: Yeah D40X sudah selamat pulang.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails