2009/05/14

How I Met Your Mother


image from yaHoo! TV

Aq sekarang tengah gian dengan How I Met Your Mother. Sitcom yang membuatkan Aq bertapa dalam bilik. Aq telah menghabiskan 74 eposide sehingga malam tadi. Asal balik kerja terus menghidupkan Travelmate250, Aq duduk dihadapannya sehingga larut malam. Tidak sabar untuk menghabiskannya.

Sitcom ini mengisahkan Ted Mosby pada tahun 2030 menceritakan kembali detik-detik pertemuan isterinya terhadap anaknya. Kisahnya bermula dengan Ted Mosby bertemu dengan Robin Scherbatsky. Untuk lanjutan boleh ketik CBS.com - How I Met Your Mother.

p/s: Teringat pertemuaan dengan gadis berbaju biru di Kluang tahun lalu. Hehehe.

9 ulasan:

en_me berkata...

ammvoiii, kenangan kat kluang tewww.. uhuhu

A t i Q a h berkata...

Mesti cun gila gadis tu sampai ko teringat sampai sekarang eh bro? Hehe.

myself berkata...

Kpg bentong mengamit kenangan, aku pernah tolong member sekolah cuci rumah dia yang kena panjat dek banjir lumpur...makan nasi lemak sambal udang dalam banjir...

Princess Liyana berkata...

Huhu chewah,teringat ghades 2.ahaks.dasyatla byk btol episod da layan

- j o h a r i - berkata...

tu la beb..jodoh pertemuan di tgn yg Esa..bayangkan la kalo ko x gi kluang hari tu..agak2 sampai 2030 pon ko masih bujang,hehehe

Hint PerihaL berkata...

dont forget about black book!! hehehe..

President berkata...

he he he...

edriaty berkata...

OOOO EM GEEEE...
this is so called my fevret.
kalu ko nak aku dtg amik gmba
wedding kau, sila burn kan aku
smua season.CD aku ntah mana aku
letak.season 3 pon xhabis lg.demm.

kalu x aku xnak dtg wedding kau.
hahahahahhahahahahahah

Yazid Husain berkata...

to en me

kenangan

to atiqah

haah cun giler

to myself

ha ha ha. kenangan lama

to princes liyana

dah masuk season empat

to johari

hahahaha. itulah pasal. jodoh

to hint

baik

to president

hehehe

to edriaty

oi. ugut aq eh.
nant aq burnkan sampai musim ke 4

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails