2009/04/27

World's Favorite Bromeliad

Selepas dikhabarkan bahawa cuti dibekukan. Aq ditugaskan untuk suatu lawatan kerja di Simpang Renggam. Terkejut Aq. Ladang Nanas ini besar sempadannya Parit Ghani, Rengit dan Kluang. Bayangkanlah. Seperti lautan luas mata memandang. Aq fikir nanas banyak dit anam dekat Pekan Nanas. Ialah nama pun Pekan Nanas. He he he.

Macam-macam jenis nanas dan ilmu mengenai nanas Aq belajar. Memang best. Terima kasih kepada tauke yang tidak lokek berkongsi ilmu. He he he. Aq dapat terima sedikit sahaja kerana kurang fokus memandangkan jalan yang tidak rata dan berliku, terpersona dan teringin mengambil gambar. Ha ha ha.

Semasa makan nanas Josphine dan Golden 69 di Simpang Reggam. Terdengar kisah di Pekan Nanas. Pagi tadi baru sahaja lalu Pekan Nanas. Tenang.

p/s: Seronok juga kadang kala jalan-jalan.

7 ulasan:

en_me berkata...

aisehh abang ajit.. afsal tak singgah me kat kebun nanas me ittewww.. ehehe

Hint PerihaL berkata...

dah tenang dah?..bdk pompuan g sebar berita palsu itu kena masuk ISA x?

Pinky Angel berkata...

nenas josephine sodapp!!

izzati fuad berkata...

uih...sedapnye makan nanas cicah dengan kicap pedas..hurm...

Yazid Husain berkata...

to en me

tidak tahu mana satu kebun en me

to hint

masih terkawal dan tenang

to pinky

memang sedap dan manis

to izzati

sedap. yum yum

- j o h a r i - berkata...

johor kan mmg byk tanah gambut..
mmg seswai la utk tanaman nanas..
alang2 ko dh bygkan mcm lautan yg luas tu, nape ko x berenang je kt lautan nanas tu,huhuhu

Yazid Husain berkata...

kalu berenang luka-luka badan Aq sebab banyak duri

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails