2009/04/25

Bawa Aku Ke Langit Solo

Masuk hari ini adalah hari ketiga Cat ke Solo. Cuti Aq dibatalkan ketika bercadang mahu menghantar Cat ke LCCT. Kerana urusan resmi di Semenyih, tidak boleh tidak Aq kerna berkerja juga. Sigh.

Masa di Ayer Keroh, Dato' CEO bercerita mengenai Solo dan menyuruh Aq bercuti di sana. Geram sebab Cat telah jejak disana. Ha ha ha. Aq kemudian telah menyatakan kepada Dato' CEO bahawa Aq telah menempah pakej murah daripda seorang rakan. Terperanjat itulah reaksi Dato' CEO. Murah sangat. He he he.

Perkara biasa kalu ada benda-benda urgent, pasti Aq lupa charge SE G502. Selalu macam itu. So malam baru dapat bertanya khabar di Solo. Wah seronok betul Cat di sana. Aq di sini hanya menonton TV, sambil berborak dengan Teratak Trooper dan membaca kertas ujian anak murid Cikgu Fit. He he he. Kini Nokia N-73 Cat pulak kehabisan bateri.

Aq buntu sehingga 12 jam kemudian barulah mendapat khabar berita. Aq kerja seperti biasa dan bermain FB serta status FB aq berbunyi "bila merasa sunyi, memandang dongak ke langit". Ha ha ha. Malam pulak Aq berborak dengan Teratak Trooper sekali lagi. Kemudian menternak mikroorganisma sebentar di makmal. Hampir satu jam Aq, terus ke kenduri kesyukuran colleague Aq. Nokia N-73 baru sahaja di cas semula kerana masalah pluq. Rupanya tidak samanya disana?.

Besok Cat sudah berada di Malaysia. Hari Aq mendapat tiket free ke Radio Rosak mungkin sehingga larut malam. Hendak bersenam sekejap. Ha ha ha. Tidak sabar mendengar pengalaman Cat di Solo dan hasil gambar-gambar di sana. Katanya Chantek. Teruja.

p/s: Semoga semuanya selamat.

6 ulasan:

Yana Ismail berkata...

alaahai..jgn rindu2..nnti sis Cat pulang..uhuhu;)

izzati fuad berkata...

he~~ tajuk jiwang sama entri jiwang. :P

tape2. lepas ni bley pegi same2. huhu

Hint PerihaL berkata...

rindu bangat nampak abg kita adik terchenta... =]

sHe berkata...

indah kan bila punya perasaan rindu.. =]

izzati fuad berkata...

eyp...link sudah tukar. namun orang masih sama. hehe. :)

Yazid Husain berkata...

to princes liyana, missyizati, hint dan shayra

:"> he he he

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails