2009/03/13

Pearl

Ole-ole daripada Sabah pemberian Ed. Merupakan butang baju melayu mutiara dan bracelet mutiara. Terharu. Kui kui kui. Ini merupakan gift pertama untuk majlis resepsi kelak. Ini apa yang diberitahu oleh Ed. Ha ha ha. Awal-awal sudah dapat gift. Baru sahaja ingin request gift. Kami akan memakainya ketika majlis bertadang kelak. Thanks Ed. So nice.

p/s: Boleh tak Aq buat request gift daripada korang semua. He he he. Kalu boleh bagi salam keruk. He he he. Sebab Aq tidak mahu mendapat periuk nasi yang ke-6 kelak. He he he. Demand lebih pulak.

5 ulasan:

aiyrie berkata...

Assalamu'alaikum,

Haha! Pemberian hadiah sebelum majlis resepsi. Satu idea yang harus dibudayakan. Takdelah bakal pengantin pening kepala nak beli sendiri barangan keperluan majlis termasuk persalinannya. Bangga tu kalo kawan pakai pemberian kita time hari besar derang.

Encik Yazid, apa kata ko letak wish list untuk hadiah hari besar ko. Lepas tu kalo ada yang jajni nak bagi yang mana satu ko crosskan tanda dah ada orang nak bagi. hahaha!

Sabtu ni aku turun s.alam. Ahad ada kawan masa kat Arau kenduri. Kirim salam dan ucapan tahniah aku kat Modnok dan Eqin, bila ko pergi ke majlis derang.

Tanpa Nama berkata...

cantik.. memang sesuai nak pakai nanti..

edriaty berkata...

hehehhe...
aku pon suka gelang tuh.
cantik sgt!!!


nnt uplod list.bia kawan2 pilih.
senang cite.tp jgn la mntk peti
sejuk, mesin basuh, flat skrin plak!hahahahhaha

Hint PerihaL berkata...

wei, kichi...kata nak tabur duit..baik takyah salam..nanti ditaburnya jugak =p

ko nak apa jid?...aku nak start menabung skrg...tong gas ok?cangkul?tak pun kayu untk garu belakang?...kruk3..

Yazid Husain berkata...

to aiyrie

he he he. mestilah bangga. idea yang bernas akan dipertimbangkan. memang ada terfikir hendak buat. rasanya akan post awal atau akhir bulan 4 kelak.

aq pergi majlis mereka ahad lepas.

to tz

thanks

to edriaty

ha ha ha. sebab itu aq nak salam keruk boleh beli plasma tv, mesin basuh dan peti ais

to hint

tabur duit adat sebenarnya. just baling duit syling dan coklat.

salam keruk lain pulak. tidak sama. salam keruk orang yang datang kenduri bagi duit semasa salam dengan keluarga kemudian tinggalkan duit. macam sedekahlah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails