2009/03/16

Aisyah Ruslan's Wedding

Minggu Aq ada 5 jemputan resepsi persandingan. Akan tetapi Aq hanya mampu menghadiri 3 resepsi sahaja. Minggu ini Aq akan membebel berkenaan aktiviti hujung minggu Aq sahaja. He he he. Pada 14 haribulan tempoh hari, Aq telah menghadiri resepsi Aisyah Ruslan di Kota Tinggi. Pada mulanya, Aq planing pergi berseorangan. Puas juga Aq menanyakankan bekas classmate Aq semasa di Muarian. Masing-masing sibuk dan kesuntukan masa untuk menghadiri resepsi ini. Di pertengahan jalan, Cat bersetuju menami Aq ke resepsi. He he he. Memang bhusan kalu pergi resepsi tanpa teman atau rakan-rakan yang lain. Tapi kini kalu Aq pergi mesti Aq membawa D40X sebagai teman. He he he.

Memang sudah dijangkakan sebarang kelibat Muarian tidak kelihatan. Musim cuti sekolah, banyak udangan barang kali. Aq makan dengan segera. Resepsi kali ini ada kelainan sedikit kerana ada hidangan lontong. Di mana menurut Cat, lontong ini adalah yang asli kerana cara masakannya mengunakan daun pisang dan mempunyai warna hijau pada lontong tersebut. Selalunya orang menganggap lontong adalah nasi impit dengan kuah lemak. Baru Aq tahu. He he he

Selesai sahaja makan kami, bersalaman dengan mempelai perempuan. Dan mengambil dua tiga keping gambar sebagai tanda bukti kehadiran Aq sebagai tukang amik gambar tidak resmi. He he he. Aq tidak berkesempatan bersalaman dengan mempelai lelaki kerana kesuntukan masa untuk ke Rengit dan kemudian ke Resepsi Joe pada jam 2000 di Parit Sulong.

p/s: Taniah kepada Aisyah dan Tajuddin semoga kekal sehingga ke akhir hayat.

5 ulasan:

en_me berkata...

moga berkekalan jodoh ittewwww..

Hint PerihaL berkata...

aku rasa mcm br sekejap habis blajar...lepas satu..satu..kosmet aku kawen...

tp ak..bakal entah kemana..calon entah kemana..

honeyfresco aka ila berkata...

btol2. bile turn aku ni?

Yazid Husain berkata...

to en me

semoga berkekalan

to hint

adeh. wasupp dude?

to honeyfresco

sabar. jodoh engkau sedang menunggu

Tanpa Nama berkata...

bff aku da kaweenn.. hmm syg tak pat g. jauh sgt... alaa sikit je ke pic dia yazid??...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails