2009/03/20

Monoloq: Ghetto

Antoy: sebab engkau orang aku dah tidak tengok cerita hantu TV3.

Ha ha ha. Sudah dua minggu berturut-turut setiap Khamis keluar bersama colleague Aq iaitu Myself & Antoy. Berjalan-jalan ke Johor Bahru. Melihat ragam manusia. Semalam kami ke Bazzar JB. Macam-macam barangan jual. Barang siapa meminati barangan antik silalah ke Bazar JB di Leggaran Segget.
Di sana manusia seperti buih perbagai bentuk, rupa, ada yang besar, ada yang kecil, kadang kala lutsinar, kadang kala membias warna neon.
Di persimpangan mungkin.
Ada yang dibuai mimpi, ada yang membuai dan masih dibuai.

p/s: Ha ha ha. Monoloq di pagi hari.

6 ulasan:

:+:+: Ashikyn :+:+: berkata...

wah2..rindu Jb.. rase cam da bertahun2 tak turun Johor la..

isk isk*

Princess Liyana berkata...

hu hu hu..cantik pics...ahaks..danga bay sgt ramai org kn mlm2..alaaahai

Hint PerihaL berkata...

nak ikut...aku nak blk jB..tp gajinya blum lg masuk...T_T

Yazid Husain berkata...

to ashikyn

turunlah ke jb bila-bila senang. ramai sedara mara kat sini

to princess liyana

tengah cuti sekolah. memang ramai betul. he he he.

tidak kantoi dengan anak murid ketika date dengan jejaka korea

to hint

itulah. miss u. ha ha ha

ayat antoy

en_me berkata...

bestnyerr jalan jalannns jb tewww..

Yazid Husain berkata...

jalan-jalan mengenal johor bahru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails