2008/12/15

Siti Fairuz's Wedding

Akhirnya seperti dirancang, Aq, Fa, Kucai, Skim dan Ila pergi ke Resepsi Apai, Bukit Pasir, Muar. Sebelum kami bertolak dari Skudai. Kami telah membuat planing bertolak sekali dengan budak Pontian, Ngarip, John, Buaya dan Gf Ngarip. Kami bercadang berkumpul di R&R Machap. Sebelum bertolak macam-macam penanda dimana, Skim tayar motor pancit dan Aq pulak kad atm Aq kena telan di Petronas, Skudai. Macam bagi penunjuk sahaja? Alhamduillah tiada apa-apa yang terjadi kepada kami. Semuanya dipermudahkan. Tepat Jam 1300. Kami semua sampai. Ramai juga murian yang telah hadir terlebih dahulu sebelum kami. Sampai-sampai sahaja, kami terus menjamu selera kerana ingin ke Resepsi Mambai dan Shida.
Resepsi ini lengkap dengan bunyi gong, gendang dan paulan kompang serta pencak silat. Para hadirin terhibur melihat acara pencak silat lengkap bunganya.

Semoga rumah tangga yang dibina kekal sehingga anak cucu. Sempat Aq amik gambar sebelum Aq bertolak ke Rengit. Curi-curi amik kerana terlalu rushing sangat. Ahaks.

Sebelum kami beredar, sempat kami bergambar ramai-ramai menunjuk kehadiran kami. Bukti kami hadir, Nanti majlis kami jangan pulak tidak hadir Apai. He he he

p/s: Taniah kepada kedua mempelai. Besok Aq sambung kisah Resepsi di Rengit.
p/s/s: ada orang nyanyikan pelamin anganku musnah ke?

6 ulasan:

abeming berkata...

fuh aku ingatkan siti fairuz penyanyi pujaan hatiku tadi...heheh

en_me berkata...

Tanam nyiur gading,
Jual di pekan danok;
Lihat orang bersanding..
Bantal guling dipelok-pelok.. ammvoiii, volleee kannns

chucky_marine berkata...

adui...sedihnye aku xpegi..aku wat plan ngan org yg keje hari sabtu...bgs btl korang dapat kumpul ramai....:(

Yazid Husain berkata...

to abeming
hehehe. bukansiti fairuz mrsm muar

to en me
berpantun madah
tak reti nak balas
hehehe

to chucky marine
betul tu memang best dapat berkumpul

betikbusuk berkata...

huahuahua.. siap la bulan 3 ni ramai plak nak kahwin.. air dah melimpah-limpah dari kepala.. kena redi ni..

Yazid Husain berkata...

ha ha ha

betul tu, simpan duit dari sekarang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails