2008/12/21

Love Triangle; Happen Again At Teratak 42

Setahun lalu, rasanya tajuk ini menjadi hitz di mana Aq menjadi paparazi kepada kisah hidup Betik yang gagal dalam percintaan merebut kekasihnya Putih daripada Hitam. Ada satu ketika, ketika waktu petang, ketika itu Aq baru sahaja selesai menghabiskan secawan cendol. Terbuka satu kisah di mana cinta segitiga mencari penguat cerita ini bagaikan kisah Betik, Putih dan Hitam.

Beberapa minggu yang lalu Aq ada komen di Seketika Di YM dib log Fa

Cinta boleh dikawal.

Pada mulanya memang rasa bahagia kalu jumpa sesorang yang baru. Tetapi semua itu hanya sementara. Jika kita tidak yakin apa yang kita ada better kita tarik diri dari awal. Supaya kita tidak terjerumus dengan perangkap api cinta yang membara.

Kencingkan sahaja untuk padamkan nya. (dialog dari
www.saharil.com)

p/s: Chenta boleh dikawal.

3 ulasan:

sTefEnO berkata...

Triangle sungguh aku pun jadi pening ehheehh...

Hint PerihaL berkata...

aku xleh tima r klu member aku camtu..S pun aku buang...P pun sama..skali aku tau S mainkan hidup aku..mmg aku cop pompuan xleh buat bini sampai mampos...junjung kasih mak endon..kepala keparat runtun dijiwa...

Yazid Husain berkata...

to stefeno

lagi best kisah chenta si betik. huh malas nak layan act.

to hint

incheck emo, lantaklah. kisah diaorang sekadar buat pengajaran di kemudian hari.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails