2008/12/03

400 Celebration Post Entries

Ini merupakan kemasukan entries yang ke-400. Entries ini Aq nak tribute kepada familia Aq, cat, rakan-rakan seperjuangan dan pemblog semua. Entries ini khas untuk sesiapa yang pernah dan juga tidak pernah meninggal jejak di Bebelan Anak Tukang Jahit. Terima kasih juga kepada pemblog yang rajin memberi comment yang membina setiap masa. Terima kasih memberi comment yang positif di Bebelan Anak Tukang Jahit dari masa ke masa. Tidak lupa juga kepada pembaca blog yang menjadi tukang komen yang senyap.

Sepanjang entries 301 hingga 400 banyak perkara yang berlaku telah Aq tampal dalam Bebelan Anak Tukang Jahit. Dan sepanjang itu Aq mengenali beberapa pemblog yang aktif seperti; :+:+: Isn'T it A wOnd3r? :+:+:,Deep Inside Liyana's Heart,Diary Of Lovevilla, Extremist Thinker, Heart Prints of Mine, I Am Me, Kisah Si Ketam, Marah-Marah Sayang, My Heart Speaks In Here, Our Jargon May Be Different, Perihal, Perjalanan1712, Ruang Legar Mohd Hafifi, Sebab Apa, Sweet Thinker, The Apple Pie, The Angel, True Love Does Not Alter

Di sini Aq mahu review sedikit blog yang baru Aq kenal ;

Grup pertama adalah blood n' fresh, Isn'T it A wOnd3r? :+:+:, merupakan cuz Aq punya blog. Mengisahkan perasaannya dan pengalaman hidup sebagai doktor gigi. Sekarang ini sedang menuntut di Indonesia. He he he.

Grup ke-2 adalah Kancil Clan. Yang menganggotai Kancil Clan ialah Deep Inside Liyana's Heart, Heart Prints of Mine, dan I Am Me, mereka telah berjaya mengumpul peminat-minat setiap. Mereka ini aktif menulis mengenai kehidupan mereka. Yang menarik berkenaan mereka bertiga ini menyampai cerita yang sama akan tetapi dari sudut berbeza. Ahaks. Best memang menarik jika digarap begitu sekali.

Grup ke-3, Aq pun tahu hendak kelaskan macam, mereka ini Aq jumpa semasa Voice Charity Concert yang berlangsung di sekitar MMU awal bulan Mac dahulu. Mereka adalah My Heart Speaks In Here, Diary Of Lovevilla, True Love Does Not Alter. Mereka ini aktif menulis dan juga cool dalam penulisan mereka. Teruskan menulis Aq akan terus membacanya. He he he.

Grup ke-4 Aq kelaskan grup ini sebagai kenalan lama, mereka ini Aq kenal ketika di UMS dan INSEP mereka adalah Extremist Thinker, Sweet Thinker, dan The Angel. Extremist Thinker dan Sweet Thinker adalah costmate Aq di UMS dan merupakan penulisnya sama cuma bezanya cara penyampai dan isu sahaja yang berbeza. Isu-isu yang dikupaskan sangat menarik dan sungguh extrem untuk pebaca blog yang biasa. Kadang-kadang Aq kurang faham. Ahaks. The Angel adalah sebuah blog mengisahkan kehidupan di luar negara menarik dengan adegan-adegan chenta.

Grup ke-5 adalah rakan sekerja, tidak sangka jumpa juga pemblog dalam office Aq. Diaorang kira boleh tahan. Cerita mereka menarik dan merekalah menaikan semangat Aq menulis kembali. di Bebelan Anak tukang Jahit. Mereka adalah Perihal dan Marah-Marah Sayang.

Grup ke-6 adalah grup yang kenal tuan rumahnya di mana ketika Teratak 42 membuat majlis BBQ. Mereka adalah Our Jargon May Be Different dan Perjalanan1712. Our Jargon May Be Different dahulu hanya menjadi pembaca blog di Bebelan Anak Tukang Jahit. Sekarang sudah ada blog sendiri. Taniah. Perjalanan1712 mengisahkan pahit getir seorang berjuang anak seni. Memang menarik. Silalah melawat.

Grup ke-7 adalah grup senyap dan menyepi mereka hanya datang sekejap dalam Bebelan Anak Tukang Jahit. Mungkin masa kehadiran mereka Aq sendang kena penyakit. Mereka ialah Kisah Si Ketam, Ruang Legar Mohd Hafifi, Sebab Apa dan The Apple Pie,

Pada masa akan datang Aq akan cuba menghasilkan entries yang lebih menarik, lebih idealist, lebih krtikis, lebih kretif dan 1001 words yang lebih menarik. Akan aq kongsi bersama sejarah, masa kini dan akan datang. Aq akan terus menampal entries selagi Aq tidak terputus dengan alam maya. Selagi jiran depan tidak mematikan akuan dia dan membayar perkhimatan. Ha ha ha. Walaupun kadang kala Aq menghadapi sindrom Blogger's Block Aq tetap menampal entries demi memuaskan nafsu para pembaca blog semua.

p/s:Maafkan Aq jika penulisan Aq tidak memenuhi kreteria para pemblog dan pembaca blog pada masa lepas, masa kini dan masa akan datang.

7 ulasan:

President (wiir2000) berkata...

yazid...
anda telah ditag!
wahaha!!

izzati fuad berkata...

wah!! tahniah! :)

kN berkata...

rasenye blum terlambat utk mengucapkan tahniah...

terus berusaha!!!

Yazid Husain berkata...

to president
lor kena tag tapi pasal lelaki hawt

to missyizzati
terima kasih

to KN
terima kasih dan selamat datang

Tanpa Nama berkata...

wah wah wah. giler kentang. ko nye belog technorati mantap. huhu. kalo 400 tue. akoo pon kalah. ko belog brapa lama da? akoo start 2005 br 400++/ adeh.

Along berkata...

wah terharu!
haha.

yeah, kalo x kerana kamu gigih turun ke voice charity tentunya kite tak berkawan ye tak!

congrats!

Yazid Husain berkata...

to tanpa nama

aq start bloging tahun 2005 dengan friendster blog. kemudian berpindah ke blogger dengan menghasilkan 400 entries sejak jun 2006

to along

haah, betul tambah kenalan baru. he he he. thanks

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails