2008/05/15

Idiot or Handicap Driver

Berdasarkan pemerhatian anda semua, adakah pemandu ini;

a) Bodoh
b) Benar-Benar Bodoh
c) Rabun
d) Handicap
e) Tidak Tahan untuk Buat Hajat.

p/s: dapat email daripada Kak Faiz

17 ulasan:

ف wildchild ۞ berkata...

mesti lah tak tahan nak buang hajat. dah nk cirit dah tu. haha

aiyrie berkata...

cadangnyer nak pilih (b), tapi macam ganas sangat bunyinyer. Jadi, otak aku tukar pulak, tu macam tersangat mengong. Tapi, kita perlu bersangka baik kan??

Maka, aku pilih (e). Sama macam fa budak liar... heh!! Raja, jgn marah ye. Aku translate direct je tu.

Princess Liyana berkata...

Kalau nak pilih semua boleh bro?:p
takde talian hayatke

~mista [s.h.a.n.d.y.e]~ berkata...

nk kata handicap bawak kete bukan main lagi...

dia tuh kategori b kot...

ahaks...

missyizzati berkata...

saya nak tambah satu lagi kategori boleh? f) sangat2 handicap. haha.

A t i Q a h berkata...

Aku ingat mata dia ada juling sikit. hu hu hu hu

Yazid Husain berkata...

to fa
hehehe. aq merasakan begitu

to aiyrie
bagus akhirnya jujur dengan pilih jawapan anada

to pricess liyana
terpulang, kalu markah 0 jangan marah ok.

to mista shandye
hehehe. entah mungkin penumpang hadicap dan pemandunya normal

to missyizati
mungkin juga

to atiqah
juling kira handicap ke?

en_me berkata...

semoga tak terkena batang idung sendiri.. tp tapak parking yg ittewww namfak spesel beb! ekeke

pHu YinG berkata...

Dia rabun warna, Rabun warna cacat hape.. ;-p

zed berkata...

f!! sgt2 handicap + bodo

Yazid Husain berkata...

to en me
herm, bahaya juga kena diri sendiri

to phu ying
entahlah, mungkin juga

to zed
he he he. the f word. ha ha ha thanks dude tumpangkan umah

crabby berkata...

agaknya apa tuan punye keta tu kata bila tgk gambar u ek? Kesian dia..

muin berkata...

The answer is F) Bengap

Yazid Husain berkata...

to crabby
terfikir juga.
salam perkenalan miss crabby

to muin
he he he. ada jawapan tambahan

Faiz Faiza berkata...

Akak nk tambah 1 lg jwpn la (ni dpt dr talian hayat masa received fwdd mail nih,huhu!)..tu bangunan bapak dia punya, so bole la sesuka ati dia letak kereta tuh

Yazid Husain berkata...

ye ke kak, no wonderlah

Tanpa Nama berkata...

порон курских студентов http://free-3x.com/ отличное порно малолеток онлайн free-3x.com/ порно с малолетними японочками фото [url=http://free-3x.com/]free-3x.com[/url]

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails