2008/03/03

Da Luge City

Undilah Aq menjadi Datuk Bandar untuk Da Luge City. Sila tekan, picit, cuit, usik, cuba-cuba hendak pegang atau pura-pura tekan icon di atas itu. Makin banyak di tekan, picit, cuit, usik, cuba-cuba hendak pegang atau pura-pura tekan, Makin besar dan membangunlah Da Luge City ini.


p/s: Hari ini, Aq tidak boleh lagi bermuka-muka dengan kakak yang serong dengan lelaki. Aq tidak tahan lagi. Kenapa dia tengok lelaki semua macam lelaki itu jahat sangat di mata dia. Pergi mampuslah, lebih baik Aq layan Jiwa Kelajuan.

4 ulasan:

Azhar Ahmad berkata...

Dekat tempat Aq pun ada gak org camtu? Ishk ishk ishk.... Ingat tempat saya jer.... Dia anggap, semua lelaki nih ada slack kat mana2....

Yazid Husain berkata...

tulah pasal, mula-mula boleh boleh bagi muka, tapi lama-lama tak tahan. "ini akak nak dapatkan pendapat lah kenapa lekai...." dialog yang malas aq nak layan

ف wildchild ۞ berkata...

come to hell-downtown. where we will make it as our paradise ;p

Yazid Husain berkata...

dah lawat cantik bandar ko

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails