2008/02/27

Siapakah Anak Tukang Jahit Itu?

Sebenarnya Aq di tag secara automatik oleh Muin kerana Aq terbaca entrinya yang bertajuk 8 Fakta (Rambang)Tentang Saya. Sebenarnya tagging ini telah Aq jalan pada entri Aq yang lepas-lepas pada entri What I Have Been Tag. akan tetapi masa itu hanya Aq mencerita tentang diri Aq, kali ini Aq ingin apa kata mereka tentang Aq.

Apa kata Zippo mengenai Aq
Yazid pernah menjadi roomate aku suatu ketika dulu. Die akan bangun pagi bila sahaja matahari mula naik, walaupun dia baru sahaja tidur satu jam. Die tidak pernah menolak kalau ajak dia pergi memana. Die ingat suma birthday member-member dia. Dia seorang budak yang baik. Dia tidak boleh kalu orang cakap apa-apa yang menjijikkan time dia makan, nanti dia muntah time itu juga. Dia pernah menjadi king pada majlis makan malam. Dia hebat.

Apa kata Mitomycin mengenai Aq
Ya engkau memang chick magnet. Aku masih tidak dapat melupakan aksi terlampau engkau guling-guling dulu.

Apa kata Eday 'Embon' mengenai Aq
Wah. Itu sudah bagus. Engkaukan chick magnet wakakaka!!!

Entri khas mengenai Aq di dalam Yazid In An Artist yang di tulis oleh Emphbone.
Yazid ialah seorang artis kerana dia adalah seorang yang popular dan brand-concious. Aku tak akan pernah bermimpi menjadi popular dan famous seperti dia. Ini adalah penafian aku.

Apa kata Amanda mengenai Aq
You look cute baby.

Apa kata Sya mengenai Aq
Yazid, Yazid, Yazid, Yazid, Yazid, Yazid, Yazid......Yazid the king!!!!!! HeHeHe...Uit..Congrats pulang dengan gelaran king of the night. Hm, pinjam topi tuh boleh?............

Apa kata Izran mengenai Aq
Yazid, dia ini sporting, friendly, semua pun dia tegur. Dia tipikal macam orang KL. Tengoklah rambut and style. Dia baik, suka tolong orang, sempoi, kelakar, kurus macam aku kot atau lagi kurus, awet muda sebab kecil sahaja orangnya dan setia pada kawan - kawan.

Apa kata Lyza mengenai Aq
About this guy. He He He. Aku rapat dengan dia time bile hah?? Lupa ar.. yang pastinya time semester 2 kot. Not so sure. Orangnya......He He He. Dia ini baik. Time ada problem bagus pergi cari dia ini, sebab dekat kepala otak dia itu banyak sangah pendapat-pendapat yang boleh dipakai guna. Lepas itu, dia ini baik, tidak memilih kawan, rasa-rasanya semua dia sapu, dari geng nasyid ke geng hantu. He He He. Dia ini selalu merungut sebab tidak dapat buka disket aku dalam laptop dia, benggong mung inie. He He He.......

Apa kata Ezah mengenai Aq
This is my BEST FRIEND! Cool. Emmmm, sangat baik hati....apa lagi huh? Emmm...pikir kejap...ha! Satu! Very protective friend...Wei! Aku dah hantar testi baik...jagan tak balas huh? Ihihihihihih. Anyway, boleh memberi pendapat dengan bernas. [Skema gila]...Ha...Tapi dia tidak skema ha, setiap hujung minggu pergi bersenam malam. Malam-malam keluar dengan chikas tidak layan pun aku yang seksi ini....Boshan! Ahahahahahahaah....Amik engkau! Tapi...Zid! Bila nak keluar gi huh? Windu lah nak keluar dengan korang. Kita pergi The Beach lah Heee. Aku takut lah pergi R&B itu....Ekekekekeke...Okay lah boy!

p/s: Thanks korang memang kawan yang cool. Aq sangat windu dengan kamu semua, apabila baca testi membuat Aq teringat kamu semua. Thanks kerana kamu semua hadir dalam hidup Aq.

p/s/s: Aq edit perkataan-perkatan short-form sedikit dan Aq ada edit perkataan tertentu hanya orang tertentu sahaja faham. Sekian

11 ulasan:

abeming berkata...

wah...semuanya pujian...kalo aku yg mintak testi...semestinya hanya menerima kutukan....hehehehe...

edriaty berkata...

Yazid.
dia adlh seorang yg sgt keding.
geng aku paling best kalu aku
balik kampung.(dia sanggup teman
aku makan pkl 2pagi,aku br smpi dr
KL)..ske sopping.smpi soh adik2 aku
peganggkan brg soping dia!soping
mengalahkan pompan!

Tanpa Nama berkata...

aku masih tidak kenal sepnuhnya siapa yazid.. aku kenal dia sebagai blogger sahaja..

Tanpa Nama berkata...

wahaha..
thanks wei sebab trackback link kat blog aku..
tak sangka kau ingat aku lagi huhuh..
aku akan turun jb 9hb mac ni..
tapi kau balik mengundi kan? so aku ngan monok jumpa Betik je la hahaha..

p/s - adakah ini bermakna aku di TAG juga?

-fAiZiQ- berkata...

Saya kenal Yazid bukan skadar blogger malah ofismate ketika itu bekerja sebumbung dgn nya. Yazid mmg baik. Dia tak penah kata "TIDAK" pada kawannya, sentiasa menurut jer.

Yazid, dh lama x g lunch ngan ko cam dulu. Nanti aku g JB, kite g lunch sama2, ok. jgn lupe kt tmpt biasa yg ramai chikas... nguahahhaha....

Tanpa Nama berkata...

me nak tanya.. 'aq' tu aper sebenornyer.. uhuhu

Yazid Husain berkata...

to abeming
Aq tidak memintak, merekabagi dengan ikhlas. tiada paksaan

to edriaty
tak abis ko nak canang cite ini.he he he

to tz
aq pun tak kenal ko sepenuhnya dan hanya kenal sebagi blogger

to empbhone
ko tak kena tag, sebab aq malas nak tag orang lagi, cukup tamat disini

to faiziq
ok bila mau turun JB

to en me
Aq = Aku, ini adalah ejaan orang indon, Aq dapat daripada rakan Aq yang berada diseberang sana

Fairuz berkata...

kata Amanda mengenai Aq
You look cute baby

hahahhahaaa. damn right!

Yazid Husain berkata...

ha ha ha, sebabnya ramai lagi, cuma amanda ini sahaja yang bertulis dan boleh dibuktikan. em :(

edriaty berkata...

mak aku ckp ko kelaka.

Yazid Husain berkata...

ye ke, kim slm dengan auntie (mak ko le)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails