2008/02/14

Chang Jiang 7 Hau


Pening-pening, kelakar-kelakar, sedih-sedih. Kepada sesiapa ada salah dengan parent cepat-cepat mintak maaf dengan mereka."Kita orang miskin, tidak pernah berbohong, tidak mengambil hak orang,.............." dah tak ingat sambungnya. Siapa tahu sila lah sambungkan. Semakin cepat lupa sesunguhnya Aq manusia perlukan reminder.

14 ulasan:

ف wildchild ۞ berkata...

ada orang merajuk sbb ko tak ajak.. aha

tz berkata...

fav hero....

-fAiZiQ- berkata...

huh?! pelupe..?? Aq termakan semut kot....???

Azhar Ahmad berkata...

Ahahahah, cerita yang membuatkan saya, sayang banget ngan abah...

edriaty berkata...

aku da tgk..tp xigt ape sambungan
ayat tuh.heheh..cite sgt best.
kan..kan..

Peyus berkata...

citer ini best..haha..

Yazid Husain berkata...

to fa
sape yang merajuk geweng, kucai,panjang, fit, d, ataupun ko?

to tz
me too.

to faiziq
anteater

to azhar
jangan jadi tangang

to edriaty
best sesangat

to peyus
best sesangat

- j o h a r i - berkata...

aku hampir2 menangis masa bapa dia mati..
aku tgk ko masa tu..aku ckp aku x kn gelak kalo ko menangis, mmg sedih..
wawawawaaaa

yginsaf berkata...

me x tengok lagik..

Yazid Husain berkata...

to johari
frankly, Aq hampir-hampir nangis masa scene itu...

to yg insaf
tengok la. banyak pengajaran yang menginsafkan

emphbone berkata...

haa..
best cite tu..
budak tu pandai berlakon..
aku suka garapan cerita tentang orang miskin tu..
best..

p/s - aku tgk ngan hanan hahah

Yazid Husain berkata...

best sangat. tapi ko lagi best pergi dengan hannan. siot la

pHu YinG berkata...

Belum tengok.... nak tengok!!!!

Yazid Husain berkata...

pergi tengok salah satu movie wajid tonton

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails