2008/01/20

New Face

Akhirnya susun atur Bebelan Anak Tukang Jahit berubah. Setelah 1 tahun 5 bulan kekal kepada susun atur yang klasik dan sedia ada oleh blogger.Dengan berwajah baru ini mungkin Bebelan Anak Tukang Jahit akan menarik dan menambah minat pemblog dan pembaca blog senyap terhadapanya. Paras rupa baru ini amat sesuai dilungsuri dengan enjin web IE 7 dan Mozilla Firefox dengan baik.

Walaupun tema tampak masih sama seperti lama hitam dan kuning akan tetapi susun atur ini ada perubahan yang ketara. Aq hanya meletak link The Blogger of Prosperity dan telah membuang kesemua Friendster Blog. Dan tidak serabut seperti dahulu dengan pelbagai link dan akhirnya Aq tidak melawatinya pun dan amat jarang-jarang sekali. Kenapa Aq pilih tema ini? Kerana Aq ingin seperti Aq sedang menulis di black book. Bebelan Anak Tukang Jahit mengandungi elemen-elemen misterius, gelap, kematian dan masa hadapan yang tidak ketahui. Di sebabkan itulah hati Aq amat setuju dengan pemilihan warna hitam ini

p/s: Kredit kepada Pannasmontata kerana merekabentuk susun atur yang menarik minat Aq.

8 ulasan:

President (wiir2000) berkata...

trimas cuz sudi mengekalkan link aku dlm blog kamu..hehehe

Yazid Husain berkata...

anda adalah insan terpilih yang layak di dalam The Blogger of Prosperity

President (wiir2000) berkata...

terharunya....hehehe... sb tu sy letak link kamu "Yazid yg baik hati". Hehehehe....

Yazid Husain berkata...

terima kasih keatas pujian kamu wahai miss wirma

Tanpa Nama berkata...

hmm aku pon rasa nak tukar template la...tapi pak dogol masih belum pulang dari pertapaan...heheh...weh template baru lagi cantek dari template dulu...=)

Yazid Husain berkata...

thanks

peyus berkata...

menarik2..

Yazid Husain berkata...

thanks
dari budak baru belajar coding

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails