2007/12/03

Wish Me Luck

"Aku memikul segala harapan di bahu, Sampai bila pun azam ku tidak luntur, Walau sering menemui jalan buntu, Tetap bersungguh ku tetap kan jaguh, Tetap semangat membara terus membakar hangat, Sekalipun jangan putus asa sebelum garis penamat, Fikiranku aman matlamat harus dicapai..."
Standing In The Eyes Of The World -
Too Phat, VE, Ruffedge, Kru, Shazzy & Phlowtron

p/s: Aq tidak bersedia lagi... wish me luck.

11 ulasan:

muin berkata...

Gud luck Mr.Yazid..layan satu kali lagi..hehe

Yazid berkata...

cuak dut besok interview dgn permanis

fa di pc kucai berkata...

good luck weh :)

فيصل berkata...

good luck jua...

Yazid berkata...

thanks

tz berkata...

gudlak jugak

edriaty berkata...

ko ni cam nak g berperang jek! =D
ape2 la..gudlak jugak.

فيصل berkata...

bila mahu update??... aku kebosanan

circleinspoon berkata...

ooo...tebiu...all the best

edriaty berkata...

umah mmbe dia kt shah alam
tadek tenet.mlm td aku lepak
mkn ngn dia kt uptown.. =D

Yazid berkata...

to tz
thanks

to edriaty
thanks

to fa ya sod lam
nanT sampai aq update

to circleinspoon
thanks

to edriaty
dulu ada tapi sekarang ini diaorg dah tak pakai internet sebab diaorg dah kurang pakai internet. so tamatkan perkhimatan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails