2007/11/26

Propaganda Beruang

Sebentar tadi di dalam alam maya.
abeming_sc: apa yg propaganda beruang zid?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Propaganda Beruang dinamakan sempena dua collogue Aq tengah sibuk berYM membincangkan sesuatu dan menggunakan image keluarga beruang, seorang menggunakan beruang koala dan seorang lagi menggunakan beruang panda. Lalu Aq menamakan peristiwa itu Proganda Beruang. Bagi menyokong tindakan mereka Aq tukar image Aq kepada image beruang blackarunt.
Ini kisah bagaimana propaganda beruang wujud;
fiy_ajit: kenapa semua gambar panda
fiy_ajit: poganda (propaganda) panda eh
al: akak koala bear bukan panda
fiy_ajit: mcm saya cari gambar bear juga lah
fiy_ajit: H (bukan nama sebenar) panda bear
al: tu gambar betik ke bear?
fiy_ajit: gambar bear
al: ye ke
al: nampak cam kucing
fiy_ajit: balckarunt bear
al: nak geng ngan bear kitaorang la tu.
al: tak nak la kawan
al: tak comel
al: itam
fiy_ajit: tu kan itam tapi warna biru'
al: srupa la tu
al: gelap
al: kang jadi kekasih gelap koala bear akak plak
fiy_ajit: biru balckarunt
p/s: jawapan untuk kenapa tangan merah-merah, lagi? ialah histamine tidak terkawal setelah kena miang tumbuhan.

8 ulasan:

f a wildchild berkata...

aku pon ingatkan tu adalah kucing itam. hehehe

abeming berkata...

masa nak tulis komen sini...aku sakit perut...maka aku hy akan komen...

"Aduh...aku sakit perut..."

Yazid berkata...

to fa
tu beruang blackarunt

to abeming
kesian sakit perut pagi-pagi buta

abeming berkata...

erk...tiap2 pagi yg buta aku mmg sakit perut...dan pasti melabur...kekeke

f a wildchild berkata...

tiap tiap pagi ko membuat laburan? dapat pulangan yang baik tak?

فيصل berkata...

peh.. sepupu aku yang skang ni dapat emas kat mersing pernah berkata kepada aku

"kalo ko tak nak jerawat.. ko main saham dan buat pelaburan pada pagi pagi buta"

Yazid berkata...

to abeming
ooo

to fa
em...

to fa ya sod lam
pergi mersing jom

President berkata...

hehehe...aku suka panda...

##main saham di waktu pagi macam mana tu???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails