2007/11/28

Dine At Garden Café

image from: GameStar
Hitman or The Kingdom? Kita orang dalam kebingungan untuk memilih movie yang bakal ditonton, akhirnya kita orang memilih Hitman untuk dilayan. Jalan cerita menarik dengan beberapa scene di tapis oleh Lembaga Penapisan Filem Negara. Hitman diadaptasikan daripada series game yang popular Hitman keluaran Edios. Mengisahkan Agen 47 menjadi mangsa keadaan dan ingin melindungi Nika yang mengetahui siapa indentiti Presiden Rusia sebenar. Secara keseluruhan movie berbintang 4/5.

Setelah habis melayan movie hendak terus makan malam di Garden Café. Tetapi singgah dahulu, di kedai kasut. Teringat ulasan Muin dalam entrinya bertajuk "Pompuan dan Sepatu..". Ha ha ha. Lalu Aq shoot ketika Sya tengah drive test kasut dia ingin beli. Malang tiada size yang sesuai, mungkin Sya tidak dapat tidur malam ini. Ha ha ha.
Perspektif daripada cermin. Dunia cermin. Pandangan daripada kasut Aq terhadap kasut wanita di sini. Shoot before dine. Semua dah bersedia untuk makan chop masing-masing. Yum! Yum ! Yum! Dari kiri Sya dan Nazriah. Peace!!!
Course set. Grilled Lamb Chop. Grab sebab diskaun sehingga hujung bulan ini sahaja. Rugi kalau tidak grab peluang-peluang diskaun macam ini. Yum! Yum! Yum!
Geweng dan Fa setelah selesai menglahap chop masing-masing. Masa makan semua orang senyap kerana layan chop masing-masing. Kira kita orang skillfull dalam memotong chop kerana tiada ikan yang hidup dan pisau yang berlari. He he he
Chat sebentar selepas selesai makan. Garden Café antara tempat yang chill untuk korang lepak dan makan di JB. Mungkin konsep gardening yang diamalkan di Garden Café ini. Rasa macam duduk di halaman rumah sahaja. Dari kiri Sya, Nazriah dan Min.

12 ulasan:

فيصل berkata...

peh... terima kasih kerana memberi ruang kepada aku yang berada dirumah dengan bahagia.. aku bahagia.... indahnya hari ini... akan kusimpankenagan hari ini kedalam sel otak aku dan aku ingat sampai bila-bila...

Yazid Husain berkata...

ha ha ha. siot je

Tanpa Nama berkata...

hahaha...mcm dapat tangkap je ape kebahagiaan kuchai tu...kekeke...

kim salam nazriah...:D

edriaty berkata...

sedapnya mkn chop...

Yazid Husain berkata...

to abeming
ha ha ha siot je kucai. ko nak try nazriah ke? nanT aq samapikan salam

to edriaty
yum! yum! yum!

Unknown berkata...

hehe..bangga dpt credit kt blog ko..ni nk bg tau aku tukar address blog aku.. http://hasrulmuin.blogspot.com, jgn lupa tukar kt link..:p

Yazid Husain berkata...

ok muin, aq sentiasa akan support ko.

ghimau berkata...

best ke citer hitman tu? aku tak negok lagi ni

Yazid Husain berkata...

secara umum jalan cite agak tripikal, tapi ada element suspen yg tinggi dimasukkan

circleinspoon berkata...

mana sih garden cafe nih?

Yazid Husain berkata...

kat JJ tebrau, dkt area parking, dkt outlet JJ kat bawah, dkt dengan bank tu.

Tanpa Nama berkata...

hiks..
terhibur sungguh aku bc entries ko..tell u d truth..aku mmg tak dapat mlelapkan mata dek kerna kasut tuh takder saiz...(ko memang sgt mengenali jiwa raga ini..)..
gambo kaki aku dgn kasut tuh pun sgtla cantik skali...(errrghhh...tak dpt tido lg la mlm nih...)ahahaha..
wei, sape gtl nk try adik kau tuh?
hahahahah..wei, nama dier pn salah eja- FAIL...semua fail ujian pertama...hahhaha..nm die NAZIHAH la..hshahhahahah..aper la blog writer nih..sumber tak sahih..
nway, again, lawanye kasut tuh kat kaki aku dan kat cermin tuh...
yazid.............wo yao nake shoes!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails