2007/10/05

They Just Approve My Raya Leave ...

Ramadhan 23
Adui cuti raya Aq mohon daripada 12/10 hingga 19/10 tidak diluluskan. Baru planing hendak beraya sakan bersama-sama family dan sahabat handai. Sedih betul. Mereka hanya luluskan cuti daripada 11/10 hingga 17/10. Difikir-fikirkan balik cukuplah cuti raya tu. Kalu diikutkan Emak Aq raya kedua dah kembali bertugas. Kiranya Aq bersyukur dapat cuti daripada tidak dapat langsung. Balik kampung, Oh Oh balik kampung.


p/s: Kredit to my brothers Piau & Shad, also my cuz Nizam, Anif, Faizal sebab gambar korang main PS2 jadi mangsa edit Aq. He he he.

15 ulasan:

peyus berkata...

aku suke pic 2..hahaha..

Moral dr pic 2
raye2 gak tp PS2 jgn dilupekan..hahaha

SELAMAT HARI RAYA PS2..=D

Yazid Husain berkata...

ha ha ha
dah tradisi kami main PS2 di pagi raya. tiap-tiap raya tentukan king Wining E. Sape kalah kena tunggu setahun utk rampas title.

edriaty berkata...

hahah..sengal.ape2 ntah...
weh.ckup la tuh cuti.start 11 hb.
aku pon balik 11 hb.jumpa kt srmbn! =D

Yazid Husain berkata...

Aq bertolak dari JB 10hb petang ngan raju, kucai n usop. ok jumap di sana.

Yazid Husain berkata...

Adoi Aq dah mintak lama untuk di approvekan, baru tadi Makcik Noni(HR boss) cakap boleh mintak 4 hari sahaja. ikutkan hati tadi nak mintak MC untuk sambung cuT raya. Fikir-fikir balik nanT nak pergi long beach susah dpt trus Aq setuju 4 hari utk cuti raya.

Fairuz berkata...

jom balik kg!!

aiyrie berkata...

jom balik kakampung....
huhu..

raya tahun ni operasi balik kampung macam tak best jer... sbb aku mmg dah dekat sgt dgn kampung aku....
huhuhu...
takder lagi bersesak2 dekat pudu.. takder lagi bersalam2an dgn bebudak kat umah 7.

kalo tahun lepas siap boleh meranjau en. sablidi sebab dia tak dapat balik sabah, tapi tahun ni takleh dah sebab dia dapat balik sabah...

tiada lagi duit raya dari en. bani hazwan, dan tiada lagi acara berbuka di putrajaya....

oh shah alam....
aku merinduimu...

rasa macam nak balik beraya kat shah alam....

edriaty berkata...

yeah..best giler...
xsaba nk balik kmpung.
xsaba nk soping raya.
semalam da dpt gaji! hahaha

peyus berkata...

macik paula bedol!! blh r blanje klu cm2..haha..

yazid!
aku ade berita gumbira..aku dh dpt "Ternyata Indah" full..tp cter cmne aku dpt lgu 2 lg mnarik n mmg pelik..macik paula bedol pn dh naik pelik gk ni dgr cter aku 2..2 br ckit aku cter..haha..

setiap kali aku lyn lgu 2,mst aku t'pk "sape org yg bg ni??"..haha..smpi skg aku pelik..pelik yg amat2..

Penapis niat serong berkata...

uiyo.. ed ko dah dapat gaji..sedapnya...

Yazid Husain berkata...

to fa
jom balik 10hb ini. balik kampung oh oh balik kampung

to aiyrie
dulu (thn lepas 2006) aq tak best juga tapi sekarang dah best.
1. mintak cuti
2. service keta
3. balik carpoll (JB- Melaka - NS)
4. perjalan jauh dkt 300 KM
5. lagu raya diputar sepanjang perjalnan
6. mungkin sangkut jam kat plus (ayer keroh ke atas)

to edriaty
yeah balik kampung. dapt gaji boleh belanja aq. he he he

to peyus
nak lagu "Ternyata Indah" full boleh antar via YM x? ini id aq fiy_ajit
cara ko dapatkan "Ternyata Indah" misteri sungguh

edriaty berkata...

amboi.da dpt ternyata indah,
da lupakan aku da nmpak..
da ym ngn peyus jek.ngn aku xnk da.

Yazid Husain berkata...

YM ko asyik berstatus inv mcmana nak YM dgn ko.

Tgh layan "Ternyata Indah" selepas penat kemas Teratak 42

edriaty berkata...

hahahah....kantoi..
aku asek invi kan... =D
aku send kami pon still ini jugak.

Yazid Husain berkata...

tau pun...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails