2007/02/15

Letter to Miss Maz

Kepada Miss Maz,

Sekarang ini company dah pratice cGMP bermaksud current Good Manufacturing Practice. Ini ada 2 company aq list down-kan. Setakat ini sahajaboleh aq bantu ko.

1. Merlang Herbal Industries Sdn Bhd
Merlang Network Sdn Bhd, telah ditubuhkan pada 23 Julai 1998 dan dipertanggungjawab untuk memasar produk kesihatan dan kecantikan berasaskan herba jenama Merlang. Produk yang dipasarkan adalah keluaran Merlang Herbal Industries Sdn Bhd (MIHSB) yang mempunyai taraf Amalan Pengilang Baik (GMP) dan setiap produk telah didaftar dan mendapat Kelulusan Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK) dari Kementerian Kesihatan Malaysia. (Source From; Merlang Network)

Aq sekarang pratikal disini mengantikan Mr. Kecik dan masih jobseekers.

2. Stevian Biotechnology

Our liquid sweeteners or syrups are produced to pharma-grade from enzymatic conversion of natural raw materials such as starch and sugar by safe manufacturing processes at our current Good Manufacturing Practice (cGMP) polyfunctional biotechnology plant in Malaysia. Our production is based on an established and recognized Hazard Analysis and Critical Control Points (HACCP) programme that checks for food safety from raw materials receipt to finished product delivery for highest product quality. (Source From;
Stevian Biotechnology)
Doakan aq berjaya mendapat tawaran serta ditemuduga kerja di Stevian Biotechnology.

"Ya ALLAH bukalah pintu rezeki-ku seluas-luasnya di Stevian Biotechnology." ~ AMIN ~

Ok Miss Maz taniah kerana berjaya menempatkan diri di Khazanah. So setakat ini la yang bantu sekarang. All the best, buat kerja tu bagus-bagus semoga cepat naik pangkat.

From,
Back as Trainee Natural Bio-Product cum Marketing (MLM)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails