2010/08/09

Eshal: 17 Weeks



Eshal Numa ketika 17 minggu:

Kegemaran: senyum, berbual dengan Mummy,Pe-Ka-Boom dengan Mummy
Makanan: Susu Mummy, Mead Johnson Enfalac A+.
Minuman: Susu Mummy, Mead Johnson Enfalac A+.
Kebolehan Sekarang: berinteraksi dengan Mummy berbual sakan, gelak besar apabila digeletek, tengok panaroma luar daripada dalam Kuntum dan shooping di Ikea
Tempat yang dilawati: Melaka, Cyberjaya dan Ikea, Kota Damansara.

Hari Jumaat lalu Aq mendapat panggilan temuduga di MIGHT, Cyberjaya. Semoga berjaya dan memperlohinya. Amin. Dengan kesempatan yang ada Kami bercadang jalan-jalan di Ikea, Kota Damansara dan berjumpa dengan rakan-rakan lain dari Melaka.

Di Cyberjaya Aq tersesat unutk mencari Jalan Teknorat 5. Pusing-pusing. Alhamduillah Aq jumpa juga sebelum jam 1000. Sementara Aq di temuduga, Cat, Eshal dan Anis duduk didalam Kuntum. Memang panas di Cyberjaya. Setelah 2 jam barulah Kami beredar ke Ikea.

Bermulalah berwindow shopping dan bershopping. Pusing-pusing di showroom Ikea memang dapat mengenangkan fikiran walaupun banyak kali pergi. Mula terasa lapar. Meatballs Ikea menjadi pilihan utama. Yum yum. Setelah kenyang Kami sambung erwindow shopping dan bershopping. Aq punya impian hanya membelikan Eshal TITTA DJUR finger puppet. Yeah dapat juga. Next time trip hendak belikan Eshal ANTILOP highchair with safety belt dan MULA bead roller coaster. He he he.

Kemudian Kami ke rumah Fay di Lembah Pantai, supaya Eshal dapat berehat dan mandi sebentar. Dapat juga Fay dan Zara bermain dengan Eshal. Apabila Fay dukung Eshal, Zara He he he. Okay dapat berehat. Dalam jam 2200 barulah Kami tiba di Melaka. Kesokkan.

Kesokkan. Eshal didapati deman. Kira first fever Eshal. Menjelang petang baru Kami perasan kerana Eshal setiansa aktif walaupun Eshal deman. Terus Kami ke Klinik Al-Azim cawangan Bukit Baru di Melaka. Besoklah Aq bercerita.

p/s: Tengahari pulang ke Teratak 60. Alhamduillah sudah baik.

2 ulasan:

en_me berkata...

jauhnyer eshal jalan jalann shopping bagai ghitewww.. uhuhu

Yazid Husain berkata...

hehehe.

berjalan-jalan dari johor ke melaka ke kuala lumpur kemudian ke melaka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails