2010/07/15

Showdown 2010

Semalam selepas ke Tesco Bukit Indah, setelah kemas-kemasa barang dapur yang baru dibeli. Lantas Aq membuka channel Astro 708 atau 8TV dimana diadakan Final Showdown 2010. Sebelum ini Aq hanya dengar ulasan daripada Sir Rog sahaja. Acap kali Aq terlupa untuk menontonnnya. Setelah dengar DJ Fly.fm membebel semasa Aq memandu Kuntum ke Tesco baru Aq teringat ada Showdown hari ini.

Damn. Rupanya dah final.

Aq tengok celam-celup sahaja. Tau-tau sahaja Floor Fever dah keluar. Kemudian Aq tengok Wakaka dan Giller Battle bershowdown. Okaylah tengok kedua-dua crew ber
krumping, popping, locking dan break dancing kira terhibur sedikit jiwa muda Aq. He he he. Actually Aq suka dengar lagu yang dispinkan oleh DJ Uno dan Dj Cza. Terhibur wo. Dua jari terangkat.

So setelah diorang showdown, Wakaka crew diumumkan sebagai pemenang Showdown 2010. Baru Aq perasan rupakan leader Wakaka, Alam. Yang ada cerita pasal Alam dari Muo ke Kuala Lumpur bagi mengejar impian sebagai penari. Alam's Story pasti engkau orang ada tengok di 8TV.

Okay.

Setelah Aq berguru dengan tukang amik gambar rasmi BioJohor2010. So dapat juga Aq mengunakan segala ilmu untuk merakam detik free-show di City Square tempoh hari. He he he. Sorry bro tercakap orang putih dengan lu tempoh hari tu. By the way, thanks kasi rakam sedikit gambar. Chill cool, ther!!!.

p/s: from the street to the stage.

2 ulasan:

President (wiir2000) berkata...

ko blh buat cm tu ker yazid? hehehe

Yazid Husain berkata...

hehehe. tidak boleh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails