2010/07/12

100 Days

Hujung minggu. Eshal sudah seratus hari umurnya. Semakin hari semakin chomel. He he he. Hujung minggu adalah quality time bersama keluarga. Sesudah urusan siap. Cat mencadangkan makan Mc Flurry Oreo di restoren McD yang terdekat. Aq sangat setuju bagi meraikan 100 hari.

Kemudian Aq bercadang ke JB Art Festival di Bangunan Sultan Ibrahim, Johor Bahru dan kemudian ke City Square. Malangnya kerana kesilapan mendapatkan informasi Kami terlalu awal ke JB Art Fesital. Masuk adalah percuma dan pada jam 1700 barulah JB Art Fesital dibuka kepada semua pengujung.

Ouch.....

Kemudian kami ke City Square bagi mendapatkan gelang 100 hari kepada Eshal. Gelang kayu sahaja. He. Mencari medan meletak kereta memang lama di
City Square. Eshal mula mengaruk. Nasib baik Kami dibenarkan parking dikawasan larangan. Terima kasih kepada pak guard berbasikal. Semasa di City Square ada persembahan breakdance dan pacaragam daripada Sultan Ismail Girl School. Menarik. Aq merakam aksi mereka dengan D40X. Kelak Aq tampal di Bebelan Anak tukang Jahit.

p/s: Yeah.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails