2009/11/18

Mencari Konklusi


BioMalaysia 2009 sudah bermula sejak semalam lagi sehingga 19 November ini. Memang jika dilihat industri ini agak lambat sedikit membangun walaupun sudah BioMalaysia yang ke-7 di adakan di Malaysia. Akan tetapi ini adalah detik permulaan bagi industri Bioteknologi yang sedang giat berkembang berserta galakan Tenaga Hijau.

Di sini ingin Aq mencari konklusi bagaimana office tempat Aq berkerja ini boleh tidak secara langsung atau tidak langsung dengan BioMalaysia ini. Nama pun X-BioTech. Itulah kesannya jika pihak pengurusan tidak bijak dalam mengatur, bukan kami tidak memohon untuk ke sana akan tetapi permohonan kami di tolak. Dapat pergi sehari cukuplah, kami ingin tahu berkembang industri sekarang. We need fresh idea.

Asyik duduk di dalam tempurung selatan sahaja susah juga. Mungkin Aq boleh tanya rakan-rakan lain yang pergi ke sana walaupun nama mereka tiada perkataan "BioTech". Di mana-mana organisasi pu mesti ada masalah seperti ini. Kenapalah ketua unit kami tidak voice out untuk benda ini. Konon hendak bersihkan nama Aq. Tidak mahu Aq kotorlah apalah.

Aq cuma tidak mahu bawa Kuntum ke Tapak Pertanian Moden, Ayer Hitam dan menaiki X-Trail Jabatan pun akan di ambil tindakan. Kenapa mesti Aq? Kenapa mesti Kuntum? Bagaimana colleague yang lain, kenapa tidak pertikaikan? Mana Engkau letak adil itu?

p/s: Jawapannya "Pergi Mampus"

7 ulasan:

aiyrie berkata...

Assalamu'alaikum,

Sabar En Yazid! Sabar!

Begitulah lumrah dunia. Kita bagaikan mentimun saja, mereka itu durian. Dalam masak lemak tempoyak, yang nampak adalah timun, duriannya tak kelihatan. Akhirnya timun juga yang menjadi mangsa.....

en_me berkata...

sentap ghitewww.. uhuhu

ceri merah berkata...

layari http://www.dapatwang.com/?id=page_id_04

Yazid Husain berkata...

to aiyrie
dunia. sabar sahaja.

to en me
biasalah

to ceri merah
orait nanti Aq lungsuri

antoy berkata...

u've been thru it for 2++ yrs.. u can go thru it again.

Hint PerihaL berkata...

klu bangsat tetap bangsat jid...pondan yg suka merajuk..buat kepala sendiri..suka laga2kan org...dia igt dia besar sgt...aku rs cm da ramai sgt teraniaya dgn kepondangan celaka tuh..cam sial...aku dari dlu anti menatang pondan tuh..tuihhh~~ geram~~~!!!!

Yazid Husain berkata...

to antoy
hehehe. at last I win. akhirnya pakai x-trail

to hint
emonya?
ini bukan pasal JCP lah ini orang atas dia
sekarang ini aq dah cool

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails