2009/07/06

Majulah Singapura

Kisah Abang Romeo.

"Saya beli selipar cap buaya ini dekat Singapura dekat Malaysia tidak keluar lagi."

"Berbelanjalah di Singapura banyak jualan murah-murah."

"Berbelanjalah di Singapura semuanya terkini."

"Kalau khawin nanti berbelanjalah di Singapura."

Hari ini semasa perhimpunan bulanan.

" Jangan melawat Singapura ada H1N1 "

p/s: Geram semua benda Aq ada mesti hendak ada juga.

4 ulasan:

en_me berkata...

ko ader awek singapore ker.. ehehe, me gurau2 jerr

hazali berkata...

kehkehkeh
dah mcm singoperan la plak
skit2 singapore...

(aku ketawa dalam hati)

Hint PerihaL berkata...

KLu mamat ni bercakap..mmg aku tak layan..

apa ada ngan singapore?..kuntau ni mmg sangap ngan singapore..smua yg best hanya singapore..

"Sandal croc I harga USD 69.90 jer masa i beli kt singapore. murah kan?"

Babi kau murah..kat sini aku tgk RM130 jer..ko ni reti mengira ke?

"Sandal ni latest.. baru 2 minggu keluar kt singapore"

Babi kau latest..Yazid dah pakai sbulan lalu..beli pon kat Malaysia..

p/s: sori ter emo klu cakap pasal mamat gila ni..

Yazid Husain berkata...

to en me

he he he. tiada

to hazali

gerek seh.

to hint

wah bukan main emo lagi ko ini. perlahan-lahan sudah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails