2009/06/01

Puss In Boots

Seperti biasa. Isnin pertama dalam setiap bulan pasti ada perhimpunan bulanan. Colluege Aq di sini rata-rata pergi kerja dengan berselipar atau sandal sahaja kerna apabila berada dalam office kena buka kasut. Pagi tadi masing-masing mencari kasut di dalam kenderaan masing. Semua kelam kelibut kerna masing-masing fikir perhimpunan tiada memandang tiada ada sebarang memo pada minggu lepas.

Sungguh luar biasa pagi tadi semua mencari kasut termasuk Aq juga. Kelakor tengok gelagat mereka semua. Ha ha ha.

p/s: Dimana selipar buaya Aq.

9 ulasan:

JKiNG berkata...

hahahaha....kena letak kasut spare dlm kete. Bersedia sentiasa

ف wildchild ۞ berkata...

lol. tak de gambar ke ;p

myself berkata...

mesti ada yang pakai kasut, tapi tak pakai stoking

Princess Liyana berkata...

heeee..bro ada selipar buaya ke ;P

| a t i q a h | berkata...

Kalau nak senang, siap2 dalam ofis je. Hehe.

Hint PerihaL berkata...

spanjang aku kerja tmpt ko..2,3 kali jer aku pkai kasut..

Yazid Husain berkata...

to JKing

memang kena sentia bersedia

to Fa

tak sempat nak rakam

cuma rakam dalam kotak memori

to Myself

erm tepuk dada tanya selera

to princess liyana

ada selipar cap buaya

to atiqah

hehehe

to hint

ko memang suka lari lari

hint lari-lari

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

kalo x mesti dh kena denda kan..

Yazid Husain berkata...

he he he

macam sekolah dulu-dulu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails