2009/05/05

500 Celebration Post Entries

Ini merupakan kemasukan entries yang ke-500. Entries ini Aq nak tribute kepada familia Aq, Cat, rakan-rakan seperjuangan dan pemblog semua. Entries ini khas untuk sesiapa yang pernah dan juga tidak pernah meninggal jejak di Bebelan Anak Tukang Jahit. Terima kasih juga kepada pemblog yang rajin memberi comment yang membina setiap masa. Terima kasih memberi comment yang positif di Bebelan Anak Tukang Jahit dari masa ke masa. Tidak lupa juga kepada pembaca blog yang menjadi tukang komen yang senyap.

Sepanjang entries 401 hingga 500 banyak perkara yang berlaku telah Aq tampal dalam Bebelan Anak Tukang Jahit. Dan sepanjang itu Aq mengenali beberapa pemblog yang aktif seperti .fendiology., ~Happen~, Bukan Aku, Tapi Kita, Ceri Merah, Diary Seorang Cikgu Bujang, JKing, KN, Lagi-Lagi Filem, Looksharp, Siti's Central, Thumbelina.

Di sini Aq mahu review sedikit blog yang baru Aq kenal ;

Grup pertama adalah adalah kenalan ketika belajar dahulu di Rengit, Muarian dan UMS seperti Ceri Merah, Diary Seorang Cikgu Bujang, Bukan Aku, Tapi Kita dan JKing merupakan kenalan di Muarian dahulu. Mereka baru sahaja aktif dalam dunia blog. Welcome!!!. Mereka memberatkan kisah seharian sebagai seorang berkerjaya dalam bidang masing-masing. He he he.

Grup kedua adalah .fendiology., KN, Lagi-Lagi Filem, Siti's Central dan Thumbelina. .fendiology. banyak mengisikan kisah lagu, kehidupan seorang pelajar, Melaka dan kamera lomo. Hasil daripada kamera lomonya amatlah best. Seronok betul tengok rakam-rakamnya. Lagi-Lagi Filem merupakan sumber Aq untuk review filem-filem tempatan. Komen terhadap filem-filem tempatan agak kritis dan membangun. Sudah diperkenalkan di akhbar Kosmo!. KN, Siti's Central dan Thumbelina banyak mengisahkan kisah mereka, percintaan dan kehidupan harian mereka. Mereka semua ini antara yang memberi komen terhadap Bebelan Anak Tukang Jahit. Atau Aq yang komen di blog mereka. He he he.

Grup ketiga adalah ~Happen~ dan Looksharp. ~Happen~ sudah mula tidak aktif. I don't know what happen? Looksharp hasil rakaman gambarnya menjadi rujukan Aq. Mereka ini Aq sudah berjumpa, lepak dan berborak bersama.

Pada masa akan datang Aq akan cuba menghasilkan entries yang lebih menarik, lebih idealist, lebih krtikis, lebih kretif dan 1001 words yang lebih menarik. Akan Aq kongsi bersama sejarah, masa kini dan akan datang. Aq akan terus menampal entries selagi Aq tidak terputus dengan alam maya. Walaupun kadang kala Aq menghadapi sindrom Blogger's Block Aq tetap menampal entries demi memuaskan nafsu para pembaca blog semua.

p/s:Thinks !

12 ulasan:

Unknown berkata...

blog aku tak dinyatakan pun...

en_me berkata...

ahaha.. tidak spt entri ke 300 kamu, entri ke 500, nama me terkeluar dari senarai erk.. ahaha - dua kali..

Yazid Husain berkata...

setiap bilang ke 100, 200, 300, 400, 500. Sepanjang itu jika ada jumpa pemblog baru Aq akan nyatakan. Sepanjang X01-X00, akan Aq review supaya boleh menambah kenalan baru

to hazali

sudah review pada entri 400 Celebration Post Entries

to en me

sudah review pada entri 300 Celebration Post Entries. En me jangan terasa. review hanya sekali sahaja. he he he

A t i Q a h berkata...

Wah2. Tahniah2. Hehe. Anyway, dah pos ke kad jemputan? Kancil klan tunggu ni. Ekekeke.

Yazid Husain berkata...

belum sedang diproses. he he he

- j o h a r i - berkata...

tahniah beb..
harap ko bleh bebel sampai 1 juta kali, huahuahua

Yazid Husain berkata...

lama nak sampai. he he he

kN berkata...

yea!!! name saye disebut...
jgn jeles kawan-kawan... hahaha...

harap anak tukang jahit bleh terus membebel dgn lancarnye...

Fairuz berkata...

tiap kali ko add links, ko tulis tarikh dan sinopsis ringkas di buku nota ya ;p

edriaty berkata...

hahah..kita antara geng yg byk
mem blog dan mengomen blog org.
kan.kan.kan..

dr sekola.smpi keje.smpi balik kampung merayap sama.da tunang.
da nk nikah.aku je linger around
kau.hahah.. padahal kt skola lgsg xkenal ko sape.

and now we are gud fren.

thanks!!

Cikgoo Jasz berkata...

thanx yazid coz sudi mementionkan blog gue dalam posting u kali ini

Yazid Husain berkata...

to KN

hehehe

terima kasih

to fa

hahahaha

aq simpan dalam kotak memori. hafal. hehehe

to edriaty

hahaha

awesome

to dariremus

sama-sama

penghargaan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails