2009/04/03

Make Me Like A Robot





Jika ku seorang robot
Nombor-nombor darahku

Jasadku import export
Besi logam dagingku

Sinar matahari solar
Nyawaku tenaga letrik

Otakku macam peluru,
Bernafas pun tak perlu

Meneliti lebuhraya
Mengawal si pasaraya

Mata-mata dari angkasa

Jika ku seorang robot

Tak perlu ada komplot
Kawan-kawan semua robot
25 jam sehari
8 hari seminggu

Jika ku seorang robot
Nombor-nombor darahku
Tak perlu ada komplot
Besi logam dagingku
Jasadku import export
Meneliti lebuhraya
Mengelilingi angkasa
Jika ku seorang robot

p/s: Aq seperti robo.

6 ulasan:

edriaty berkata...

macam aku.
sama la kita...

edriaty berkata...

mesti terpengaruh dgn wani ardy.
link yg aku letak kt blog.haha
mlm td br lepak dgn wani ardy n
along.makan steamboat kt ikea!

Yana Ismail berkata...

alaahai..robot plak ke?hmm

Yazid Husain berkata...

to edriaty

hahahaha. sama.

aq tengah layan wani ardy, terpengaruh daripda along.

to princess liyana

krisis kerja. biasalah

shandye. berkata...

kamoo seperti robo?

robocop?

oh... saya mahu pitam sekarang...

tolong... kipaskan saya dengan senaskhak novel dari chuck palahniuk kerana dia sangat hip dan terkini.

Yazid Husain berkata...

baik tuan shandye saya kipaskan kan kan kan. bat ba ba teri ke ke ke ke na cas du du du luuuuuuuuuu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails