2009/03/31

Saifuddin Sarip's Wedding

Resepsi penutup untuk bulan 3 ini. Aq sebenarnya mendapat hampir 12 jemputan lebih kurang. Aq hadir mana yang sempat sahaja. Mintak maaf jika tiada kesempatan untuk menghadiri resepsi kamu sekalian.
Kali ini, resepsi Saifuddin salah seorang budak Muarian. Resepsi kali ini berbeza sedikit daripada resepsi yang Aq pernah hadiri kerana kali adalah Resepsi Beradat Tentera. Jarang hendak mendapat jemputan daripada para badan uniform.
Ini merupakan resepsi Tentera Udara. Sungguh segak. Kagum. Diring oleh para pengiring.

Acara melalui bawah pedang merupakan acara klimaks di dalam resepsi ini. Para jemputan berpusu-pusu merakam setiap detik semasa kedua mempelai melaui di bawah pedang.
Acara persandingan, mempelai lelaki segak dengan memengang pedang miliknya. He he he. Acara memotong kek pun tidak lebih kurangnya. Memang benda yang baru.
Taniah diucapkan kepada kedua-dua mempelai. Semoga berkekalan sehingga akhir hayat

p/s: Hari ini kurang sikit membebel.

6 ulasan:

ف wildchild ۞ berkata...

pudin cepat cepat letak pedang die dalam kete. sebab tau budak budak ni nanti nak pinjam/memain dengan pedang tu. haha

Yazid Husain berkata...

Aq dah korang mesti aim pedang pudin

edriaty berkata...

OHHHHH myyyyyy Gooooddddd!!!!
cair siyut.
kacak begaya...
teringat aku kt doktor.
tp uniform putih.
oh abg kapten ku.
hahahhahahahaha

tahniah btw.

Yazid Husain berkata...

teringat Dr Kapitan. Ha ha ha

OMG!!!!!!

JKiNG berkata...

uniform putih...huhuhu.
Yazid,pudin duk keje kt kem mana? nk menuntut ilmu

Yazid Husain berkata...

pudin kem sg. besi rasanya

he he he. engkau bakal pakai baju ini kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails