2009/01/07

Youth '09

Mari dapatkan pass percuma ke Youth '09 dan setiap 1000 perserta akan memiliki G-Shock bernilai RM 400. Ingin maklumat tambahan sila lungsuri dan ketik laman sawang resmi Youth '09 dan ingin melihat aktiviti apa yang ada di sana sila ketik Jadual Youth '09

Wah ada Expression Photography Challenge. Menarik, menarik.

p/s: mari!

10 ulasan:

en_me berkata...

ko pegi kerrr bro..

Yazid Husain berkata...

tengah pikir-pikir

Princess Liyana berkata...

mcm menarik...uhuhu

Yazid Husain berkata...

rasa pun begitu

mari

HinT DaRi PerihaL berkata...

menarik tu mmg la..api semua aktiviti macam xmasuk jer ngan jiwa kacau aku ni..T_T

jam percuma aja yg paling menarik... =)

Yazid Husain berkata...

jiwa kacau?

lor mari happykan jiwa kacau di sana

★☆inchek [s.h.a.n.d.y.e] ★☆ berkata...

tolong singgah ukm dan culik saya...

saya mahu pergi tapi takde kaki nk ikut...

(wah... promote diri sendiri nihh...)

Yazid Husain berkata...

hehehe. x pasti mau pegi atau tidak masi fikir-fikir

sophie berkata...

Wah..bEstnyEr..
Tp CAyaNg nyEr sKuNk kAT gANu..
Wawawawa..x bley g..
SeRiouSlY,youth 08` bez!
i think ThIZ yEaRs mEsTi lAGi meriAH..

Yazid Husain berkata...

hahaha

rasanay Aq tidak pergi juga. ada urusan di selatan tanah air

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails