2009/01/28

Abbe Maleyki's Wedding

Akhirnya sampai juga Aq di resepsi Abit di Presint 9, Putrajaya. Sebenarnya kami telah berkampung dua malam di Kuala Lumpur. Sambil itu, Aq dan Cat ada urusan lain di Kuala Lumpur.

Sekarang ini, Aq telah menjadi resepsi rakan-rakan suatu medan pertemuaan dengan rakan-rakan yang lain. Kira gathering bersama rakan-rakan lain. Sejak menentap si Johor Bahru amat sukar bertemu mereka di Ibu Kota. Bukannya berkira, jika ada urusan penting barulah Aq ke Kuala Lumpur. Rakan-rakan Aq disana juga sukar turun Johor Bahru kecuali ada urusan kerja. He he he.

Mempelai menghantar sms yang agak terharu, " Salam, Yazid, Thanks sangat-sangat datang semalam. Teruja aku tengok korang sampai dengan si pasangan manis masing-masing. Thanks bro. Khawen jangan lupa ajak aku ha."

Resepsi amat sederhana, akan tetapi kehadiran celebriti Media Prima , Channel TV 3 telah membuatkan majlis sedikit meriah. Kesian juga tengok mempelai, jemputan lebih banyak bergambar dengan celebriti tersebut daripada kedua mempelai.

Selepas menghadiri resepsi Abit, Aq dan yang lain mengambil keputusan untuk chill out di Big Apple, Alamanda. Bertanya-tanya kabar, bersembang, bertukar-tukar informasi mengenali perkara-perkara khawen, mana barang murah? mana kain murah? mana kad murah?. Memang chill out sudah lama tidak ketemu mereka. Ahaks.

p/s: Taniah kepada Abit dan pasanganya. Semoga berbahagia sepanjang hayat.

4 ulasan:

honeyfresco aka ila berkata...

aku mcm kenal la pegantin perempuan tu. sape ek namenya?

Yazid Husain berkata...

nama pengantin perepuan nadia nazreen. he he he.

kenal?

Tanpa Nama berkata...

Hi! Tq for visiting our shop. Just nak inform we all dah ada blog http://bigapplealamanda.blogspot.com for promotion and latest updates

Yazid Husain berkata...

thanks. best sangat kat big apple. walla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails