2008/08/10

Back To Bloging

Hi, rasanya dah sebulan aq tidak memblog di Bebelan Anak Tukang Jahit. Tiba-tiba rasa jangkal untuk menulis kembali. Hehehe. Cuma pada bulan tujuh yang lepas rasa malas untuk membebel di Bebelan Anak Tukang Jahit. Adoi rasanya banyak pula benda hendak direcap balik ini, bergantung atas keupayaan Aq mengingati benda yang lepas.


First
Awal bulan tujuh Aq balik Seremban, sampai di rumah Aq menerima first check daripada nuffnang. Hehehe. Ok juga mendapat bayaran, rasa agak berbaloi apabila membebel, mencurah idea, bising-bising dan menampal gambar disini. Terima kasih atas kehadiran anda semua pemblog dan para pembaca blog senyap.Hehehe.Thanks.

Kedua
Kedua-dua adik Aq, Ap dan Pyau telah meneruskan kerjaya dalam bidang masing-masing. Hehehe. Gaji mereka lagi lebat. Itu membuat Aq rasa terus aktif memblog. Hehehe. Taniah diucapkan. Semoga berjaya menempuh alam berkerjaan yang penuh cabaran. Semoga memperolehi rezeki yang murah.

Ketiga
Bulan ini, jatuh birthday Emak Aq pada tanggal 10hb Julai. Happy Birthday Emak!. "Allah Selamatkan Emak..." Dan juga birthday Cat pada tanggal 16hb Julai.

Keempat
Taniah kepada Kak Aj mendapat tawaran lebih baik di Anak Syarikat. Taniah kepada Sya menjawat jawatan PTD. Tidak lupa juga En. Azman, Dilla, dan Zara mendapat tawaran di LNM. Taniah. Semoga cemerlang di tempat baru.

Kelima
Taniah kepada Beha selamat pengantin baru pada 26hb Julai. Taniah kepada Ej selamat pengantin baru pada 2hb Ogos. Taniah kepada Reha selamat pengantin baru pada 3hb Ogos. Semoga berkekalan ke anak-anak cucu. Tidak lupa juga, Marish yang mengikat jari (sarung cincin) semalam. Taniah dude, engkau langkah bendul kitaorang semua. He he he.

Keenam
He he he. Telah melengkapkan Malaysia dengan destinasi terakhir di Kuching, Sarawak bersama Cat. Aq akan update kemudian sekarang kira pendahuluan untuk Aq terus membebel.

p/s: Rasa janggal setelah sebulan terputus dengan dunia blog. I'm back. Walla.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bwk awek pegi kuching siod. huhu!

Yazid Husain berkata...

ha ha ha. bawak cat jumpa colluege dia kat kuching la...

circleinspoon berkata...

welkommen back!

oooh...g kuching ngan yg hr tuh ker? *winkwink* XD

man...aku nak g kuching lagiiiihh

peyus berkata...

aku pn mula nk kembali aktif b'blogging..=)

aktif?? mayb kot..haha!

MHidzir aka Embun berkata...

siot bawak awek pakai cek nuffnang.. dapat cek siot, aku dapat ERROR jer hahak..

Yazid Husain berkata...

to cirleinspoon
haah, act baru je sampi johor.

to peyus
selamat aktif semula

to empbhone
nolar ko ni pandai-pndai je.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails