2008/05/26

A Millon Bucks

Aq dipaksa mengupdate blog dengan satu suapan tanging daripada mista shandye.

Arahan: Tukar SATU soalan yang tersenarai dii bawah dan tambah satu soalan anda sendiri. Kemudian taging 8 orang. Senaraikan mereka dan beritahu mereka melalui chatbox.

1. If you had to choose between a million bucks or to be able to fly, what would it be?
- Semestinya “a million bucks”. Siapa tidak mahu wang.

2. Have you ever felt stupid?Why?
- Hehehe. Baru-baru ini, gelabah cari cap lense D40X padahal memang ada kat situ depan emak Cat. Sigh.

3. Where is the place that you want to go the most?
- Mengelilingi dunia. Mana-mana sahaja.

4. If you can have one dream to come true, what would it be?
- Traveller.

5. Do you believe in seeing rainbow after the rain?
- Tidak. Dengan mengunakan prisma dan sedikit titisan air sudah boleh melihat pelangi. Lebih baik layan bulan penuh dari tingkap bilik sendiri.

6. Do you like being who you are today?
- Nope. I want to be myself. Sekarang ini entahlah. Always confuse.

7. If you win $1 million, what would you do?
- Tidak gunakan sebab hendak kekal jutawan selamanya.

8. If you meet someone you love, would you confess to him/her?
- Yes.

9. Who are the TOP FIVE people in the world you wish to meet?
- Rakan-rakan

10. What are the requirements that you wish from your other half?
- jadi dirinya, mampu untuk gelak dan jujur.

11. Which type of car you love the most?
- Ferrari, BMW and Honda.

12. Which do you prefer from your other half? Hugs or kisses?
- Dua-dua. Need a kisses and hug make me fell better.

13. If you have faults, would you rather the people around you point out to you or rather have them quiet?
- Duduk diam-diam dan fikirkan kesalahan itu.

14. What do you think is the most important thing in your life?
- Belajar ragam orang.

15. Which of these would you prefer, a life without love or a love without life? (my own personal question)
- Soalan ini buat Aq confuse. Aq kalau di beri pilihan memang confuse, so tidak akan mengjawab

16. What kind of device/gadget that you would like to have?
i. Sony Vaio.
ii. HTC Dual
iii. PSP

17. What is your favourite fragrance?
- Gio Aqua dan DKNY Apple.

18. Are you in love?
- Yes

19. If you are given a chance, do you want to see your future?
- Tidak. Nanti tidak belajar apa-apa mengenai kehidupan.

20. Would you still be friend with your best friend who had betrayed your trust?
- Yes. Sebab Aq manusia senang memaafkan orang,setia dan tabah.

p/s: Aq tidak akan tagging sesiapa. Akan tetapi kepada sesiapa ingin menguji minda menjawab ke semua soalan di atas disilakan. Terima kasih.

p/s/s: Terima kasih Mista Shandye paksa Aq mengudpate Bebelan Anak Tukang Jahit

8 ulasan:

~mista [s.h.a.n.d.y.e]~ berkata...

if money was no issue ofkos i wanted to buy that deliciously looking E90.

the fact is that i was just dreaming of owning one of those.

haih...

p/s:- i rasa projek meng'hint' dengan muka penuh tebal utk mendapatkan psp sebagai hadiah hari jadi macam berhasil je cuz orang tuh macam banyak kali tanya kedai sony paling dekat kat penang katne... ahaks...

~mista [s.h.a.n.d.y.e]~ berkata...

owh... lupe... tengs sbb wat tag nih... saje je suruh wat so blog dikemaskini...

jgn marah...

President berkata...

aku rasa cm lawak ja ko ckp x nk guna duit sejuta tu cuz nk kekal jadi jutawan...hahahaa...!

tp, bagus juga idea ko tu...lagipun ko kan bekerja..guna saja lah gaji...duit sejuta x pyh usik...

;)

Yazid Husain berkata...

to mista shandye
taniah anda dapat PSP setelah menembalkan muka dengan hits

to mista shandye
It's okay. Terima Kasih

to president
he he he. siapa tak nak di gelar jutawan

-fAiZiQ- berkata...

Aq, duit sejuta tu sedekah lah kt kenkawan. bleh jadi jutawan murah hati n hati budi.... sentiasa kaya didunia dan diakhirat... hehehehehe....

ajathajar berkata...

sony vaio.
i like!
tp x bleh bli sbb laptop lm masih ok =)

pHu YinG berkata...

Gio Aqua... perghhh.. Sedap siot bau dia.

Yazid Husain berkata...

to faiziq
hehehe. ttak nak simpan jugak!

to ajathajar
hujung tahun ini bakal membelai vaio

to phu ying
pergi sebelah brother, murah-murah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails