2008/04/12

I.C.U

Semalam, Aq dapat berita Atuk Perempuan masuk ICU. Lalu Aq membuat keputusan untuk pulang ke Seremban hari ini. Aq dengar lagi, Atuk Perempuan asyik menanyakan Aq di mana?. Aq baru sahaja pulang dari melawatnya. Semoga Atuk Perempuan segera sembuh.

p/s: Thank to Fa hantar Aq ke Larkin pagi tadi dan Kucai kasi pinjam motor.

15 ulasan:

President berkata...

I.C.U = Intensive Care Unit.
Huhu...semoga dia cepat sembuh..

abeming berkata...

semoga cepat sembuh juga....

along berkata...

doa moga cpt sembuh juga~

A t i Q a h berkata...

Get well soon, Atuk Perempuan Yazid. =)

ajathajar berkata...

get well soon juga =)
cucu kesygan eh?

edriaty berkata...

semoga cepat sembuh,
semoga semua akan baek2 saja.

Tanpa Nama berkata...

komen dr sudut pandangan yang berbeza.


Apabila sesuatu kecemasan sebegini berlaku ke atas yazid, memang susah la sbb xde org lain nak drive hantar dia kemana2 (apabila gayweng tiada) kerana:

Joe - dah menetap kat KL
Raja - Xde pengalaman memandu
Kucai - Baru belajar bawa motor
Dee - Sibuk kat McD
Panjang - Sibuk ngan projek dan client
Fit - sukar diramal

Nasib baik x hujan

(Gayweng)

Yazid Husain berkata...

to president
thanks

to abeming
thanks

to along
thanks

to atiqah
thanks

to ajathajar
thanks

to edriaty
thanks

to geweng
he he he. mcm tajuk lagu bila geweng sudah tiada. thnaks geweng

A t i Q a h berkata...

Kucai, baru nak belajar naik motor? meh berguru dengan aku meh. haha

Princess Liyana berkata...

Jalan2,saje singgah.Semoga cepat sembuh:)

abeming berkata...

kucai dah pandai naik motor la...dah pandai 'monggek' pon sekarang ni..haha

President berkata...

+ming+
monggek tu apa ming??

Yazid...bila nk update nie.....

Yazid Husain berkata...

to atiqah
kucai dulu kurang mahir, sekarang sudah terrer

to princess liyana
terima kasih

salam perkenalan

to abeming
terrer giler kucai seh

to president
dah ada kat draf cuma tak lepaskan saja

ف wildchild ۞ berkata...

ah! rupanya aku ni takde pengalaman memandu lagi eh. hehe

Yazid Husain berkata...

aduh bila Fa nak ambil lesen F1 ini. asyikleasen agong je

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails