2008/04/03

Everyday It's My Birthday

He he he. Ini Aq nak cerita pada 31/03/2008. Ada seorang blogger ini dan kira x-schoolmate tiba-tiba wish birthday dekat Aq. Aq layan sahaja. Siap bagi hadiah merupakan video yang boleh mempengaruhi orang. Last-last sebab Aq tidak tahan mengawal perut untuk tergelak Aq mengaku Aq bukan Yazid Sc 8. Ko boleh baca entri dia bertajuk Sengal. He he he. Buat Aq tergelak double golek =)) =))

p/s: Su engkau salah orang lah. Anyway thanks for my belated birthday wishing. He he he

7 ulasan:

President (wiir2000) berkata...

bila birthday ko?

sTefEnO berkata...

Haah la...bila birthday ko???

Tanpa Nama berkata...

hahahah.. sengal ko layan aje.. aku hari tu macam tu jugak..

tapi kali ini bukan wish besday.. org silap anta laporan audit company aku.. kat aku.. dia nak hantar kat org len.. tapi kebetulan nama sama..terhantar kat aku...

well.... to my company.. i know wat u did last year.. keh8...

Yazid Husain berkata...

to president & stefeno
merujuk surat beranak dan KP 28 Oct 1984 bersama 3 Safar 14XX (tak ingat)

to tz
he he he. ko sama sengal

Tanpa Nama berkata...

hepy besday..wakakaka...kalau hari2,aku pun mau...

circleinspoon berkata...

dia post jugak...*glares*

adoila...wat lawak je. penat aku gelak tahu tak. sakit perut. (^o^)

ghupanya salah org lain selama ini (patotla aku ada rasa pelik2 sket, tapi wat dono ajer)

anyway, yoroshiku onegaishimasu...

kureng kau kureng
sengal kau sengal
^^

Yazid Husain berkata...

to gie
memang best tiap2 hari birthday

to cirleinspoon
he he he. terima kasihlah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails