2007/06/28

Sulking


Semalam housemate aq kata aq merajuk (sila rujuk pics)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Selalu orang tengok program Bersama Mu mesti menangis, terharu, rasa kesian dan pelbagai perasan muram dan pilu akan tetapi aq tergelak semalam di sebabkan dialog di bawah;
Wartawan TV3: Adik besar nanti hendak jadi apa?
Budak Kecil : Dah besar nak jadi doktor
Wartawan TV3: Sebab ape?
Budak Kecil : Sebab suka "cucuk"
Kerana view (padangan) berbeza dengan orang lain lalu aq tergelak besar di WarungPak Lah, Skudai.
----------------------------------------------------------------------------------
Tengok movie CINTA seorang-orang kemudian rasa sedih teramat sangat ketika bulan sedang mengambang penuh.
Kesian Suami kena tinggal Isteri kerana.......
Kesian Adik kehilangan Kakak kerana..........

13 ulasan:

uNdEraGed gUrL berkata...

alalalla.. dia sedey la plak...

Mohd Yazid Husain berkata...

sedih, sesangat

abeming berkata...

ape ending cerita cinta?????cite la cite la...aku tgk disk 1 jek...pastu x continue...

f a wildchild berkata...

ko merajuk..
kucai merajuk..
sume nak merajuk ni, ape kes?

Mohd Yazid Husain berkata...

ending dia
danny kehilangan akak dia,
taufik couple dengan aria "s armani yg botak",
si suami tidak sedih lagi teruskan kehidupan baru,
cikgu yg pelupa dijaga oleh makcik rubi,
penulis buku aura meluahkan perasan kepada azura "fasha yg chun & thun"
kesimpulan CINTA di mana-mana

Mohd Yazid Husain berkata...

bukan ko yg kuat merajuk dlm umah no 42 tu....
he he he

uNdEraGed gUrL berkata...

fa kuat merajuk? hehehe..ape kes ni fa?

Mohd Yazid Husain berkata...

Fa memang kuat merajuk, cakap sikit merajuk, semalam sedang makan pisang goreng pun merajuk, acai jadi saksi kejadian tu.

فيصل berkata...

kuat tul die merajuk.. aku saksi..

"kalo korang nak balik.. balik la dulu.. takpe aku duk sini aje.."
kata FA
sambil menunjuk air yang masih penuh
sambil itu juga kelip kelip mata mnggoda yazid...

"awwwwww cutenye"

kata yazid yang sedia ada cute wahahaha

uNdEraGed gUrL berkata...

wahahahhah... aku terasa geli lak kalo fa goda yazid... jit.. ko ade trase ape² tak?

Mohd Yazid Husain berkata...

Fa kuat merajuk, menyampah btol!

Mohd Yazid Husain berkata...

FA merajuk lagi sebab ....

aiyrie berkata...

korang merajuk pun aku tak dapat nak pujuk.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails