2007/06/15

Red Light

Langgar lampu merah kena saman. siot! Terbang RM 300 =

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rm300

: klo kfc... da 30 kali makan..
: klo mcd... da 28 kali makan...
: klo tgok wayang... da 35 kali
: klo beli baju...

waaaa... byk nye yazid... rugi siot..

Fairuz berkata...

pepagi datang kejut aku semate mate nak bagitau die kene saman. wahaha..

takpe. pasni ko try langgar lampu kuning lak. tengok brape kene.

aiyrie berkata...

nasib baik langgar lampu merah....
kalo langgar tiang lampu????

tapi, tu la.... aku ingat kalo ko belanja aku kfc 20 kali and mcd 7 kali pun best gak....
baru RM299.99 jer...

Yazid Husain berkata...

RM 300

boleh buat pasport
boleh tiket k terbang ke Jakarta
boleh melancong sempena Singapore sales
boleh macam-macam
akhirnya bayar juga kepada ......

MHidzir aka Embun berkata...

Aha!

Aku pun langgar lampu kuning-kemudian-tiba-tiba-merah tadi, aku harap tiada kamera.

Aku dapat tahu kau kena saman dari roommate aku.

فيصل berkata...

ergh.... geweng yg bgtau aku

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails