2007/03/27

My Future Student Got Prank!

Kisah ini berlaku waktu petang semasa sehari sebelum aq resign. Kisahnya begini di waktu petang dalam pukul 15.05:45 aq mendapat sms daripada future stundent aq.

Assalamualaikum Dr, Saya Salehudin. Dr, boleh saya jumpa Dr hari isnin pagi. Saya nak bentang. Saya minta maaf kalau lambat bentang
Sender:
+6013566XXXX

Aq bingung, bila masa aq amik PHD dan mendapat gelaran Dr. Setelah puas aq berfikir mungkin sms datang daripada masa depan yang dihantar oleh stundent aq pada masa akan datang (future). Akan tetapi pada jam 20.55:44 aq mendapat sms lagi.

Assalamualaikum. Dr maaf mengganggu. Kami (Suraini, Nurhidayah, Noorhabibah) pergi bilik doktor petang tadi tapi Drx ada. Jadi kami selit kan saja assigement di bawah pintu doktor.
Sender:
+6019808XXXX

Lalu disebabkan desakan akal jahat aq dan niat ingin prank future stundent aq lalu aq balas sms mereka berbunyi bergini;

Salam. Saya dah check assignment awak semua. Banyak yang perlu dibaiki. Besok jumpa di bilik saya jam 8.00 a.m.
Sender:
+6016346XXXX

Lalu mereka membalas

Baiklah doktor. Trima kasih maaf mengganggu.
Sender:+6019808XXXX

He he he. Gotha!

Jam 8.30 a.m keseokan harinya
Aq mendapat panggilan, diaorang marah-marah aq. Aq buat pekak sahaja sebab aq rasa diaorang tidak bertanggungjawab dan mengambil tahu detail pensyarah mereka. Sebagai seorang student mesti amik tahu hal-hal akedemik dan universiti. Dulu pun aq student U juga.

p/s: Moral of story jangan kenakan orang nanti kena marah, pelik juga Hitz Morning Crew selamba kenakan orang tidak kena marah pun.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang patut kena marah pun...haha

Fairuz berkata...

len kali ko prank diorg betul2. kate la assgmnt diorg x dterime ke, ilang ke.hehe

Yazid Husain berkata...

semalam Hot.Fm prank seorg gadis yang marah-marah akhirnya dia ketawa sebab Fara Fauzana yg prank. Aq rasa budak ini tak kan marah kalu dia kena prank dgn artis.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails