2007/02/03

DiGi Always the Smarter Choice

Semalan dikala keboringan aq sampai ke tahap kemuncaknya aq telah melayari dan membaca Friendster Bulletin Post yang bertajuk "Kes Menakotkan!!!" oleh El Loque. Isi kadungan post ini berbunyi seperti berikut dan ikuti dengan perasaan yang menakutkan serta bercampur gaul dengan perasaan seram-sejuk bersertakan ketengangan bulu roma.
-----------------------------------------------------------------------------
Bahaya menggunakan Digi!

Kajian baru-baru menunjukkan Digi (016 atau 014) tidak selamat digunakan. Apabila anda guna line Digi dan rakamkan dalam camera, dan perhatikan elok-elok.... anda boleh perhatikan kelibat seekor penunggu bewarna kuning akan mangekori pengguna tersebut. Hantu kuning ini akan ikut anda ke mana-mana: laut, gunung, hutan, dalam komuter, malahan dalam kereta lalu kat terowong pun dia ada gak.

Tak seram ke bila sentiasa diekori macam tu? Dah lah botak, pendek, tembam dan berwarna kuning cerah, makhluk ni jugak akan mengajuk-ajuk pergerakan anda! Pada masa yang sama, mereka akan menari-nari dan menyanyi lagi "I will follow Him" dari filem 'Sister Act 1' yang diubahsuai liriknya.

So, hati-hati dengan pengguna Digi yang dekat dengan anda, kerana anda diperhatikan.

P /s: Ni bukan rekaan. Tetapi saya lihat sendiri dengan mata saya kat TV baru-baru ini. Kenapa, tak percaya?
Source from;
El Loque
Friendster Bulletin Board
Thursday, 1 February, 2007 11:11 PM
(Waktu Tempatan 2/1/2007 7:11 AM)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Sebagai DiGi user yang sejati (lima tahun aq pakai line yang sama = setia) pun merasakan post ini adalah benar. Aq harap Uncle daripada Seekers menyiasat kes ini. Kalau anda tidak percaya apa yang aq alami cuba lihat empat commercial ini;




Kesemua commercial ini boleh di layari di laman rasmi DiGi. Kepada ibu mengandung dan pesakit jantung yang kronik sila dapatkan nasihat doktor sebelum anda menonoton kesemua commercial ini.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails