2007/01/26

I'm Tired to Trust You Anymore

Ini rintihan atau sambungan issue yang berbangkit. Issue ini mengenai saya diberi janji palsu oleh sebuah sayrikat di Shah Alam. Ini adalah petikan rakaman perbualan saya dan rakan saya di YM. Saya terpaksa memberi nama samaran supaya tiada pihak yang tersingung dengan perbualan saya dan rakan saya ini. Berikut perbualan kami;
-----------------------------------------------------------------------------
bigfield_gurl: aku dah baca prob ko...
fiy_ajit: hat (kat) mana
bigfield_gurl: ehm,igtkan ko keje ngan En J (bukan nama sebenar)..
fiy_ajit: kat mana
bigfield_gurl: kat blog a..
fiy_ajit: tula janji tinggal janji
fiy_ajit: abis madu sepah dibuang
fiy_ajit: mamang (memang) jantan tak guna
bigfield_gurl: woit woit woit
bigfield_gurl: ko ni laki ke pmpuan?
bigfield_gurl: dwi ker?
bigfield_gurl: hehehehe
fiy_ajit: hahaha
bigfield_gurl: :-?
bigfield_gurl: knpius aku..
fiy_ajit: :(
bigfield_gurl: :-/
bigfield_gurl: nape?
bigfield_gurl: jgn a sdih...
bigfield_gurl: aku pn rsau gak ni..
fiy_ajit: kena tipu
bigfield_gurl: biasa a..yime aku keje kt M (bukan nama sebenar) ari tu..
bigfield_gurl: K S (bukan nama sebenar) ada gtau aku gak
bigfield_gurl: cara En J keje..
bigfield_gurl: ehm,ckp je lbih..
fiy_ajit: menyesal aq stuju dulu
-----------------------------------------------------------------------------
~sekian~
Moral of Story:
Jangan Sampai Orang Disekeliling Kita Hilang Kepercayaan Terhadap Kita.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sabar arr..mesti ada hikmahnya di sebalik semua yg berlaku ni..kisah ko bleh dijadikan pengajaran utk sume yg lain..including me..in our life, Allah doesn't give us people that we want, instead He gives us people that we need to teach us, hurt us and make us the way we should be..

-cahayakepujian-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails