2005/06/01

Harbone, A Journey Beyond, Bebelan Anak Tukang Jahit

1 June 2005. 

Adalah tarikh yang dipilih sebagai tanda penglibatan Aku dalam penulisan Blog. Pada awalnya Aku mengunakan Friendster Blog sebagai kanvas meluah perasaan. Selepas setahun Aku beralih ke Blogger. Aku merasakan perlu menggabungkan entri-entri lama di dalam A Journey Beyond ke dalam Bebelan Anak Tukang Jahit.

Tanggal 1 Jun 2005 lahirnya Harbone sebagai kanvas pertama untuk Aku meluahkan perasaan, rasa hati, informasi dan foto-foto. Tanggal 17 Jun 2005 lahirnya A Journey Beyond dalam Freindster Blog. Manakala tanggal 21 Jun 2006 lahirnya Bebelan Anak Tukang Jahit dalam Blogger menjadi perantaraan.

p/s: ini adalah entri untuk pemberitahuan pergabungan entri A Journey Beyond dan Bebelan Anak Tukang Jahit.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails