2009/08/26

Mission Accomplished

Ramadhan 5

Akhir Aq bertemu juga dengan Tepung Pelita. Puas hati. Para peminat Tepung Pelita boleh perolehi Tepung Pelita di Bazzar Ramadhan Taman Universiti. Kalau daripada peta di atas gerai yang di tanda dengan warna jingga. Puas hati. Lega. Dapat juga makan tahun ini. Sudah hilang mengidam.

Untuk para peminat Air Katira. Sila singgah ke Urip Katira. Kalau daripada peta di atas gerai yang di tanda dengan warna hitam. Ini kerana Aq sudah buat perbandingan rasa dengan Abu Bakar Katira di lokasi yang di tanda dengan warna merah dan hijau. Harga Urip Katira hanya RM 2.00 sebungkus berbanding dengan Abu Bakar Katira RM 2.80. Rasa ini berdasarkan lidah Aq. Perluang kepada yang ingin mencuba. Bagi Aq Urip Katira sudah memadai dan yang terbaik rasanya dikalangan yang lain.

p/s: vote for Tepung Pelita

6 ulasan:

Hint PerihaL berkata...

Gila seih..kagum aku..ko dok asyik tya aku sedap tak akir katira abu bakar..tp xbrani aku nk habaq yg air tu tak berbaloi dgn harga..tp klu urip lagi sedap..aku akan cuba lagi skali.. =)

lumut berkata...

jelesnye....
isk...

Yazid Husain berkata...

to hint
he he he. mahu yang terbaik. belilah urip katira

to lumut
sila melawat johor

- j o h a r i - berkata...

aku hnya akan beli kuih tepung pelita bila balik johor..kalo x, hnya tgk saja..tapi aku rasa yg pakai daun pandan tu la tepung pelita...musykil aku

en_me berkata...

salam ramadhan abang yazid itteww..

Yazid Husain berkata...

to johari
entah eh akan tetapi selepas aq buat sidikit kajian.

to en me
salam ramadhan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails